Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko elää suhteessa seuraavien sääntöjen mukaan?

Vierailija
14.09.2016 |

1. Nainen ei saa kotona liikkua alasti (paitsi suihkussa) tai pelkissä alusvaatteissa
2. Naisen hommiin kuuluu tehdä aamiainen, lounas ja illallinen, välipalan tekee kukin itse itselleen
3. Naisen suusta ei kuulu huutamista tai kirosanoja
4. Nainen ei nalkuta, jos mies on kavereidensa kanssa viihteellä

Miten olisi?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin, jos olisi täydellinen mies.

Asettelisiko täydellinen mies ap:n kuvailemia sääntöjä?

Vierailija
22/31 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, jos olisin lesbo ja tuo koskisi vain kumppaniani ja hän itse haluaisi elää noin. Minä kyllä teen kaikkea edellä mainittua ja jos häiritsee miestä, on vapaa painumaan hevonvittuun elämästäni.

T. Kiroileva ja laiska kotinudisti, joka saa itse kuulla mieheltä satunnaista nalkutusta käytyään kavereidenaa kanssa viihteellä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maksat tästä virasta 10 000 €/kk, niin toki otan työn vastaan.

Vierailija
24/31 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saisin keksiä miehelle liudan yhtä järjettömiä sääntöjä, voisihan sitä olla kiva leikkiä vähän aikaa. Vaikkapa tällaiset:

- mies ei saa masturboida

- mies tulee kotiin aina ennen yhdeksää (ei tarvetta valittaa, hah)

- mies saa kotona liikkua vain ilman vaatteita

- mies siivoaa asuntoa 1-2 tuntia päivässä

Asiaa. Paitsi et runkkaussääntö pois, koska muuten mies saattaa laueta seksissä liian nopeesti.

T. 22

Vierailija
25/31 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluu olla kotiorja tai robotti joten ei VITUSSA.

Vierailija
26/31 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, koska säännöt on tehty rikottaviksi. >:D

Vierailija
27/31 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilisin miestä homoksi, jossei halua nähdä mua alasti.. D:

Vierailija
28/31 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Nainen ei saa kotona liikkua alasti (paitsi suihkussa) tai pelkissä alusvaatteissa

2. Naisen hommiin kuuluu tehdä aamiainen, lounas ja illallinen, välipalan tekee kukin itse itselleen

3. Naisen suusta ei kuulu huutamista tai kirosanoja

4. Nainen ei nalkuta, jos mies on kavereidensa kanssa viihteellä

Miten olisi?

Olipas taas harvinaisen typerä aloitus. Näistä voisin soveltaen ottaa tuon ensimmäisen käyttöön, mutta muuttaisin sen muotoon:

Vaimon tulee liikkua aina kotona alasti, tai korkeintaan alusvaatteissa.

Vierailija
29/31 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voisin, jos suhde olisi työpaikkani. Elämäni taas olisi toisaalla. Onkos Matti Klinge jäänyt leskeksi vai?

Vierailija
30/31 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en voisi.

1. suhteeseen kuuluu seksuaalista kanssakäymistä, ja se yleensä edellyttää jonkinlaista liikkumista alasti/osassa alusvaatteita.

2. Tuollaiset teen nytkin yh:na, mutta kouluikäinen lapsi osaa myös ihan itse lämmittää ruoan, tehdä voileipiä , ostaa kaupasta einesruoan. Kaksi kertaa on käynyt koulu-uransa aikana kaupassa, on nyt neljäsluokkalainen. en kuitenkaan ryhtyisi suhteeseen, jossa vuosikaudet, minun olisi nuo ateriat tehtävä, elman, että välillä voisi käydä harrastuksessa, viikonloppuna nukkua pidempään ( kun oma lapsikin osaa tehdä ne aamiaisleivät, tehdä mikropuuron, laittaa muroja lautaselleen, niin miksi ottaisin ristiksi ukon, joka ei tuosta selviäisi). Lisäksi olen varmaan tottunut liian hyvään, kun lapseni ilahduttaa minua aamiaiselle sänkyyn paitsi tietysti äitienpäivänä, synttäreinäi, nimipäiväni, mutta myös ainakin pari kertaa kuukaudessa sunnuntaisin.

3. yleensä ei kuulukaan. Huutoa kyllä kuuluu, jos esim. lyön varpaani kynnykseen, synnytyskivuissa, kun lapsi meinaa jäädä auton alle. Ihan varmasti huudan myös vaaratilanteissa niin miehelle kuin naapurin lapsillekin. Kirosanojakaan ei yleensä kuulu. Olen kyllä huomannut, että silloin kun tulee todellinen suru vastaan, esim. viimeksi isäni yllätä kuolema, niin osa suruprosessia oli kiroilu.

4. Nalkuttaminen ei kuulu tapoihini. Jos kuitenkin tullaan viinalta haisten, kännisssä kotiin, niin sanon siitä muutaman kerran. Jos ei lopu, niin suhde loppuu. Samoin tietysti minulla on suhteessa oikeus omaan aikaan, harrastuksiini ja ystävieni tapaamiseen.

Eli käytännössä toteutan lähes kaikkia, mutta sellaiseen suhteeseen en ryhtyisi, jossa nuo ovat sääntöjä.

Vierailija
31/31 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä vain suihkussa?