Mielipiteitä syömisistäni tänää???? Haluan lihoa!!!
Oon 167cm/52 kg ja tavotteena on nostaa painoa. Viime kesänä pahimmillaan aamupainoni oli 49kg eli edistystä on käynyt.
Kukaan tuttu vaan ei ole huomannu juurikaan eroa, kun olen kysellyt.
Tänää söin:
Aamupala: 2 maalaisviipale leipää voilla vain, banaani ja pieni mansikka jogurtti sekä join tuoremehua.
Vähän myöhemmin 2 kuppia kaakaota runsaalla kaakoa jauhemäärällä sekä activia jogurtti juoma.
Aamupäivän ruoka: melko pieni annos tonnikala pastaa.
Mutta korjasin tilanteen juomalla välipalaksi mountain dew 0.5 l pullon ja söin viinerin.
Sekä nyt ruualla iso kanankoipi sekä nuudeleita puoli lautasellista.
Nyt jälkiruuaksi kuppi kaakaota ja mars patukka.
Vielä ilta palaa aion syödä.
Paino tosiaan noussut kesästä 3 kg. Eli ennen aamulla ekana vaakaan ja oli 49 kg 😰😰 ja nyt on 52 kg. Paino nousee päivän aikana 53kg.
Lihonkohan pian lisää??
Olenko saannut paljon kaloreita tänää??
Eka tavote voisi olla 55kg ja sitte olis helppo siitä päästä 60 kg.
Kommentit (6)
Varo vaan, ettei kohta tulee liikaa painoa. Ei tuo nyt vielä paljoa ole ja olisit normaalin rajoissa vielä 67 kilosenakin. Olet kuitenkin lihonnut lyhyessä ajassa aika paljon ja siitä herkästi jää läski kierre päälle ja pääsee menemään ylipainon puolelle ja on vaikea päästä syömisestä eroon.
Miksi kukaan haluaa vapaaehtoisesti lihoa? 😳
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan haluaa vapaaehtoisesti lihoa? 😳
Painoa vähintään 60 kiloon niin on edes aikuisen ihmisen kokoinen.
Sama vika! Imetys riudutti minut, nyt 165 ja 51kg, yäh. Siitäkin huolimatta olen aina ollut hoikka, enkä usko painon nousevan itsekseen. Vinkkejä kehiin!
Käytä rasvoja ja öljyjä se on parempi tapa lihottaa kun sokerit jotka turmelee sua sisältä.
Kaakaohon punasta maitoo ja leivälle kunnon juustoo.
Ota vaikka tavaks syyä parin tunnin välein jotakin ja sit pari kunnon ruokaa öljyllä höystettynä.
53 kiloa päivän aikana on aika nousu. Saa jo muutaman suklaalevyn syödä.