Jos roiskaisee vettä lapsen naamalle?
Lasketaanko se lapsen pahoinpitelyksi, jos lapsi (esim. alle 2-v.) puree aikuista tahallaan eikä kiellot tepsi, nauraa vain, niin jos aikuinen roiskaisee tahallaan vähän vettä lapsen naamalle?
Mietin vain, kun koirillehan tätä käytetään.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Aukrotiteetti puuttuu. Oman äidin ei tarttenu ku katsoa vihaisesti kun oltiin lapsena ja eipä tehty pahojamme.
Itse varmaan pistäisin jäähylle ja jos nousee jäähyltä 3 kertaa niin narulla kiinni tuoliin ja saa ootella siinä niin kauan kunnes kitinä loppuu.
Parempi keino kun lyöminen sun muut. Passiivisempi. Saattaa myös traumauttaa mutta niin moni muukin.
Toihan on jo vapaudenriistoa, jos narulla sitoo kiinni... Eihän vartijatkaan saa sitoa ketään minnekään kiinni, miksi vanhemmat sitten saisi?
No ei todellakaan ole pahoinpitelyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aukrotiteetti puuttuu. Oman äidin ei tarttenu ku katsoa vihaisesti kun oltiin lapsena ja eipä tehty pahojamme.
Itse varmaan pistäisin jäähylle ja jos nousee jäähyltä 3 kertaa niin narulla kiinni tuoliin ja saa ootella siinä niin kauan kunnes kitinä loppuu.
Parempi keino kun lyöminen sun muut. Passiivisempi. Saattaa myös traumauttaa mutta niin moni muukin.
Toihan on jo vapaudenriistoa, jos narulla sitoo kiinni... Eihän vartijatkaan saa sitoa ketään minnekään kiinni, miksi vanhemmat sitten saisi?
Jos nyt puhutaan jostain aivan sekopäisestä uhmaikäisestä lapsesta niin jos se ei opi muuten jäähyä niin se opetetaan sillä sitomisella. Luulis kun kerran on istunu sen pitemmän aikaa siinä ja parkunu ja lopulta tajunnut kohtalonsa ja hiljentynyt, seuraavalla kerralla se lapsi menee siihen jäähylle ja pysyy siinä.
Tein lasun ja Fobballe ilmoitettu, sekä ylläpidolle ilmoitettu asiattomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauheeta. Toivottavasti tää oli ihan vitun paska provo.
Mikä tällä palstalla ei oo provo 😂
Vierailija kirjoitti:
Tein lasun ja Fobballe ilmoitettu, sekä ylläpidolle ilmoitettu asiattomaksi.
Ihan mielenkiinnosta; kenestä ja mihin kuntaan sen lasun teit?
No siis kunhan ihan hypoteettisesti miein, kun tuli kaverin kanssa asiasta puhetta.
Vttu jos ei kaks vuotiaalle pärjää niin hoitoon.