Mihin uskontoon kuulut?
Kommentit (18)
Agnostisuus/ateismi. Ei sitä tiedä mitä tapahtuu kuin kuoleman hetkellä, mutta näyttäis olevan yksisuuntainen tunneli minne sitten joudutaankaan jos minnekään. Kaikkihan länsimaissa on peloteltu piloille jo pienenä sillä sadistisella ikuisuushelvetinkärsimyksellä.
Ateisti, en usko mihinkään henkiolentoihin.
En kuulu mihinkään.Se nyt vaan on tyhmää maksaa kirkollisveroa tai kymmennyksiä.
Kirkosta eronnut tapakristitty, eli ateisti. Asun kuitenkin tällä hetkellä muslimimaassa, joten kaikissa maan papereissa ja aina kysyttäessä olen kristitty, sillä muslimit pitävät uskonnottomuutta todella epäilyttävänä ja pahana.
Naurettavaa eskapismia kuvitella kaiken maailman mörköjä, demoneita ja helvettejä. Maailmassa on miljoonia lapsellisia ja hyödyttömiö lampaita.
Muslimi, 16v tyttö, ei huivia, lävistetty
Olen kristitty, mutta ev.lut. kirkkoon en kuulu, enkä muuhunkaan kirkkokuntaan.
Eli kuulunko nyt sitten mielestäsi "uskontoon", vai enkö?
Vierailija kirjoitti:
Olen kristitty, mutta ev.lut. kirkkoon en kuulu, enkä muuhunkaan kirkkokuntaan.
Eli kuulunko nyt sitten mielestäsi "uskontoon", vai enkö?
Melko lähellä minunkin tilannettani.
Vierailija kirjoitti:
Kirkosta eronnut tapakristitty, eli ateisti. Asun kuitenkin tällä hetkellä muslimimaassa, joten kaikissa maan papereissa ja aina kysyttäessä olen kristitty, sillä muslimit pitävät uskonnottomuutta todella epäilyttävänä ja pahana.
Kurjaa tuollainen suvaitsemattomuus.
Munani on mun herrani. Herrajumala tätä egoilua.
En ole koskaan tuntenut vetoa mihinkään uskontoon.
Olen kristitty. Kuulun toistaiseksi ev.lut. kirkkoon, vaikka sitähän sä et kysynyt.
En mihinkään, olen ateisti.