Saatko nainen yhdynnässä orgasmin?
Olisi kiva tietää, kuinka suuri osuus naisista saa orgasmin yhdynnässä. Itse saan mutta se vaatii sitä, että mies käyttää vehjettään tietyllä tavalla, eli vehje osuu mahdollisimman lähelle klitorista.
Kommentit (19)
Pitäisi tarkentaa vähän. Kysytäänkö tässä että onko saanut joskus, saako useimmiten vai saako aina? Ja lasketaanko jos avustaa käsin?
Jos on vähänkin jotain stressiä tai jännitystä, niin en pysty saamaan emätinorgasmia.
Saan, jos mies tietää mitä tekee. Joskus olen saanut jo ekalla kerralla, nykyisen kanssa vaati hieman opettelua. Mieheni on aina ollut hyvin innokas oppimaan miten tuottaa mulle mahdollisimman paljon nautintoa (kuten minä hänelle).
Ap tarkentaa. Eli saatko orgasmin, saan = saan edes joskus. En saa = en saa koskaan. Kysymyksessä tarkoitetaan yhdyntää ilman, että klitorista stimuloidaan samalla käsin tai jollain laitteella.
En ole ikinä saanut orgasmia. Yksin tai toisen kanssa. Että sellasta.
n30
Huomaatteko miehet tuloksen? Vain noin 30% saa. Käyttäkää siis miehet käsiänne samalla kun yhdytte naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Huomaatteko miehet tuloksen? Vain noin 30% saa. Käyttäkää siis miehet käsiänne samalla kun yhdytte naiseen.
Se nainenki voi käyttää niitä käsiä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on sitten sama kuin masturboisi.
Aika vähän vastauksia, mutta taidan olla onnekas kun vastasin kyllä. Oletin, että olis äänet jakautunu tasaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin sama? Harvoin sinua varmaan kukaan mies panee samalla, kun masturboit??
EIkö mielestäsi itseensä saa koskea millään omalla ruumiinosallaan, kun harrastaa seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä tosiaan ole. Oletko edes koskaan koittanu. Musta se vie seksin ihan uusiin ulottuvuuksiin, jos ei yhdynnässä muuten meinaa saada.
Vierailija kirjoitti:
Niin?
Kylläpä tekisi mieli lähteä avustamaan naisia, jotka eivät ole onnistunut orgasmia yhdynnässä saamaan. Kaikkien pitäisi tuokin päästä kokemaan.
Joka kerta. Minusta oma häpeä, jos ei itse huolehdi omasta nautinnosta. Tai kerran en saanut, mutta se oli niin säälittävä yhden kerran juttu, etten niitä ole koskaan sittemmin harrastanut. Jos on ihmisen kanssa jota rakastaa ja muutenkin kemiat kohtaa, kyllä seksikin silloin on onnistunutta kummankin kohdalla. Välillä tietty tuleminen tapahtuu eri tahdissa, mutta silloin tietenkin käytetään muita keinoja. Onneksi olen kuitenkin lähes poikkeuksetta se, joka tulee ensin.
En aina.