Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä pojalle värikkäitä vaatteita?

Vierailija
14.09.2016 |

Päiväkodissa olisi tulossa valokuvaus ja olisi kiva ostaa lapsille uudet paidat kuvaukseen ja toki käyttöön muutenkin.

Mutta ääh, ääh ja ääh. Olen selaillut nettikauppoja ja kaikki poikien paidat on ihan karseita. Laittakaa nyt tähän linkkiä iloisen värisistä poikien paidoista, minä en löydä.

Kiitos!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin katsella jotain, mutta sano nyt, mitä nettikauppoja olet käynyt jo läpi! Mä ostan vaatteita mm. Popista ja Noshista. Villervallalla on värikkäitä myös.

Vierailija
2/13 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.sampsukka.com

Ei välttämättä kaikkien makuun, mutta ovat ainakin värikkäitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voin katsella jotain, mutta sano nyt, mitä nettikauppoja olet käynyt jo läpi! Mä ostan vaatteita mm. Popista ja Noshista. Villervallalla on värikkäitä myös.

Olen katsonut:

- ellos

- h&m

- kappahl

- lindex

- me&i

- sprots direct

- lasten taikamaa

- jeriika

- sampsukka

- skidi

ap

Vierailija
4/13 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mini Boden (www.boden.com), sieltä mä olen tilannut. Englannissa uskalletaan kai pukea värikkäämpiä vaatteita.

Vierailija
5/13 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/13 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.ecobaby.fi Minun Ecobaby-mallistossani ei valitettavasti ole paitoja,mutta neuleita,jotka sopivat pojille ja tytöille.Kirkkaita värejä.Täysin myrkyttömiä orgaanisesta puuvillasta,konepesu. Oman poikani mieliväri oli pienenä kirkaanpunainen ja en meinannut mistään löytää sopivia. Siksi otin sen tähän mallistoon mukaan.

Vierailija
7/13 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalando

Vierailija
8/13 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ecobaby kirjoitti:

www.ecobaby.fi Minun Ecobaby-mallistossani ei valitettavasti ole paitoja,mutta neuleita,jotka sopivat pojille ja tytöille.Kirkkaita värejä.Täysin myrkyttömiä orgaanisesta puuvillasta,konepesu. Oman poikani mieliväri oli pienenä kirkaanpunainen ja en meinannut mistään löytää sopivia. Siksi otin sen tähän mallistoon mukaan.

Se on muuten suomeksi luomupuuvilla.

Vierailija
9/13 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://m.zalando.fi/lasten-vaatteet/_turkoosi.vihreae.keltainen.oranss…

Kiireessä laitoin linkin. Toivottavasti meni oikein. Värikästä löytyy pojille kyllä aika helposti. Urheilupuolen myymälöissä on myös ihania kirkkaita värejä. Kannattaa panostaa ostoksiin kesäaikaan, koska syksyllä myydään niitä tylsiä värejä enemmän.

Vierailija
10/13 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsola 😊👍🏻 laatu on ollut meillä ainakin hyvää!

Vierailija
11/13 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko pojalla nyt "karseita" paitoja ja vain kuvausta varten tarvitset värikkäämpää?

Vierailija
12/13 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Next.fi. Mun mielestä siellä on kivoja vaatteita. Toimittavat kolmessa päivässä.

Vierailija
13/13 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, onko pojalla nyt "karseita" paitoja ja vain kuvausta varten tarvitset värikkäämpää?

Pojilla on nyt me&i, pop, ym. vaatteita, kirppareilta löydettyjä yksittäisiä kivoja värikkäitä eri merkeiltä ja  lisäksi olen tilannut ulkomailta kiinasta suoraan, cartersilta ym. mutta nyt ei heidän mallistoissa ole oikein sopivan oloisia. Ja kun poikia on tosiaan kaksi, niin tarvisi kaksi eriväristä kirkasta, mutta kuitenkin saman tyyllistä.

Mutta kiitos vinkeistä. Zalandolla oli muutama ihan kiva toiselle pojalle, mutta toiselle pitäisi löytää vielä myös. Katson vielä noita muutamia linkkejä mitä laitoitte.

Ap