Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävää! Tilasin Zalandolta aletuotteen, jonka hintaa alennettiin ennen kuin paketti saapui minulle

Vierailija
14.09.2016 |

Onko teille käynyt näin?

Ärsyttävää :/

Ajattelin kyllä että voisin palauttaa tuotteen ja tilata sen uudestaan... Tekisittekö itse niin?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on.

Vierailija
2/23 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Tai vaikkapa seuraavana päivänä ilmaiset toimituskulut tai ei minimitoimituslisää tms. Mutta en ala venkslaamaan kun kerran olen tilannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka suuresta hintaerosta kyse? Ellei puhuta satasista en jaksaisi vaivautua

Vierailija
4/23 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin eilen leipää kaupasta, ja nyt niitä samoja leipiä oli alennuslaatikossa -30%. Ärsyttääkö? No ei.

Vierailija
5/23 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haittaa niin laita vaikka sähköpostia ja kysy jos saat uuteen alehintaan. Oon kuullut, että ainakin gigantti vastaavissa tilanteissa on antanut lahjakortin, joka vastaa summien erotusta.

Vierailija
6/23 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palauta tuote -> tilaa uudestaan alennettuna

Vierailija
7/23 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata harmitella. Voi olla, että jos olisit jäänyt odottelemaan hinnan edelleen alenemista, tuote tai haluamasi koko, väri ym. olisi ollut jo loppu siinä vaiheessa, kun päätät tilata. 

Vierailija
8/23 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ajattelin tehdä, mutta toisaalta kyse ei ole satasista, voittaisin vain 20 euroa. Enkä nyt niin persaukinen ole että tuo 20 euroa jotenkin budjetissani tuntuisi...Pitää miettiä. :D voi olla että en ehkä kuitenkaan jaksa vaivautua palauttamaan, kun haluaisin tuotteen käyttöön heti enkä jaksa odottaa taas uuden tuotteen saapumista.

Ap

Vierailija
9/23 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sponttaani? Ponttoonin sukulainen?

Vierailija
10/23 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho väärä ketju :D

Vierailija
11/23 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin vastaavassa tapauksessa Zalandolle sähköpostia ja sain tuotteen sillä halvemmalla hinnalla (maksutapana lasku).

Vierailija
12/23 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oijoi, kielipoliisille sattui virhe!!! Mites nyt näin?

Vierailija
13/23 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instant Karma. Ei voi kun naureskella.

Vierailija
14/23 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon monesti tollasissa tilanteissa palauttanut ja tilannut uudelleen :)

Vierailija
15/23 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se menee. Ihan samalla tavalla voi kaupasta ostamasi pusero olla seuraavana päivänä alennusmyynnissä.

Jos harmittaa, niin palauta tuote ja tilaa se uudelleen.

Vierailija
16/23 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ajattelin tehdä, mutta toisaalta kyse ei ole satasista, voittaisin vain 20 euroa. Enkä nyt niin persaukinen ole että tuo 20 euroa jotenkin budjetissani tuntuisi...Pitää miettiä. :D voi olla että en ehkä kuitenkaan jaksa vaivautua palauttamaan, kun haluaisin tuotteen käyttöön heti enkä jaksa odottaa taas uuden tuotteen saapumista.

Ap

Jos OIKEESTI on NIIN persaukinen niin ei ole varaa tilata mistään vaatekaupoista yhtään mitään.

Vierailija
17/23 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä noutamatta se eka lähetys, niin se palautuu itsestään. Ja nyt tilaat uuden ale-hinnalla.

Kyllä mä ainakin kehtaisin näin tehdä:D

Vierailija
18/23 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä noutamatta se eka lähetys, niin se palautuu itsestään. Ja nyt tilaat uuden ale-hinnalla.

Älkää ihmiset oikeasti tehkö näin jooko? Siitä tulee kauppiaalle hirveästi ylimääräisiä kuluja mikä pahimmassa tapauksessa tarkoittaa sitä että tekee tappiota kaupasta. Ainakin pienelle toimijalle tosi iso miinus. Olen nettikauppias ja oikeasti tuntuu siinä omassa palkkapussissa mikä on jo nyt alle köyhyysrajan...

Vierailija
19/23 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää ihmiset oikeasti tehkö näin jooko? Siitä tulee kauppiaalle hirveästi ylimääräisiä kuluja mikä pahimmassa tapauksessa tarkoittaa sitä että tekee tappiota kaupasta. Ainakin pienelle toimijalle tosi iso miinus. Olen nettikauppias ja oikeasti tuntuu siinä omassa palkkapussissa mikä on jo nyt alle köyhyysrajan...

Kun olet kauppiaaks ryhtynyt niin oot varmaan osannut ottaa tänkin asian huomioon?

Kyllä niitä kaiken maailman "turhia" kuluja tulee kaikille kauppiaille, ihan niistä suklaapatukka näpistyksistä lähtien.

Vierailija
20/23 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta tänään paistijauhelihaa kun huomenna se voi i olla tarjouksessa. Markkinat pyörii, aasiakas.