Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään kokemusta lapsen kylmäurtikariasta?

Vierailija
14.09.2016 |

Missä iässä alkoi? Onko lieventynyt/poistunut ajan myötä?
Oletteko käyttäneet antihistamiinia tai muuta läääkitystä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesta ei ole kokemusta, mutta itselläni tulee sekä kylmästä, että kuumasta (esim sauna). Olen lähinnä vältellyt äärilämpöoloja ja vältellyt samalla lääkkeitä. Selvinnyt olen, vaikka teininä oli hankalaa ja "noloa".

Vierailija
2/8 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsen mutta omasta. Minulla tulee reisiin ja olen oppinut käyttämään villahousuja ja polviin olevia ulkoilutakkeja pakkasilla.

Tädilläni tulee kasvoihin ja onkin hankalampi, välttelee kylmää ilmaa.

Lapsella varmasti vielä hankalampaa, antaisin kyllä antihistamiinia, kutina on kyllä niin kamala varsinkin kun alkaa lämmetä.Aikuisena sentään ymmärtää että kohta helpottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Kiitos vastauksista. Teillä on siis pysynyt samanlaisena vuosien varrella? Monessa lähteessä lukee että olisi ohimenevää, ehkä vain muutaman kuukauden tai muutaman vuoden.

ap

Vierailija
4/8 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella alkoi n. 9-vuotiaana. Hän on nyt 12v ja urtikaria pahentunut iän myötä :(

Tulee näppyjä kasvoihin, vatsaan, reisiin, käsiin.

Ei olla vielä kokeilut antihistamiinia, katsoos nyt miten sykysn tulo vaikuttaa

Vierailija
5/8 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. Kiitos vastauksista. Teillä on siis pysynyt samanlaisena vuosien varrella? Monessa lähteessä lukee että olisi ohimenevää, ehkä vain muutaman kuukauden tai muutaman vuoden.

ap

Kyllä minulla ainakin vaihtelee, välillä tulee hetken ulkona olosta, välillä saa olla pidempääkin ja pakkanen saa olla kova.

Vierailija
6/8 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kyllä minulla ainakin vaihtelee, välillä tulee hetken ulkona olosta, välillä saa olla pidempääkin ja pakkanen saa olla kova.

Siis olin 2

Vierailija
7/8 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla se oli pahimmillaan teini-iässä, helpotti vasta joskus parikymppisenä ja sen jälkeen tullut harvemmin. Tunnistan sen nykyään, kun tulee sellainen tunne että "luitakin palelee", niin nopeasti saunaan, tai villasukat ja viltti päälle ja jotain lämmintä juotavaa, niin se ei välttämättä ehdi tulla ollenkaan. Ja mulla siis tulee paukamia reisiin ja pakaroihin ja lisäksi turpoaa jalkapohjat, kämmenet ja kasvot, joten hankalaa jos esim, töissä tulee.

Vierailija
8/8 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsella alkoi n. 9-vuotiaana. Hän on nyt 12v ja urtikaria pahentunut iän myötä :(

Tulee näppyjä kasvoihin, vatsaan, reisiin, käsiin.

Ei olla vielä kokeilut antihistamiinia, katsoos nyt miten sykysn tulo vaikuttaa

Miten uiminen vaikuttaa? Voiko uida esim. luonnonvesissä ollenkaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän