Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä saisin apua riitatilanteeseen?

Vierailija
14.09.2016 |

Erosin lasten isästä noin 2 vuotta sitten, tai henkisesti oltiin erottu jo monta - monta vuotta aikaisemmin. Eilen sitten tämän isä muistikin, että hänellä on lapset.
On tietysti ottanut aina 1tai 2 viikonloppua kuukaudessa "säännöllisesti" lapset hoitoon. Olen aina sanonu että saa hakee lapset viikollakin jos halua, kuhan ilmoittaa aikatauluista.

Nyt sitten eilen keksii, että halua nähdä lapset. Sanoin että ei käy ,koska just olin viemässä lapsia harrastuksiin. Niin nyt mä oon narsisti ja yritän pilata "hänen" elämän. Hänellä on oikeus soittaa 3 kertaa ja haukkua mut lyttyy, siinä samalla haukkui lapsetkin ohimennes ( on huonosti kasvatettu ja liian ujoja, tappelee vaan keskenään)

Muuten isästä ei kuulu mitään moneen viikkoon, hakee tietysti lapset sovittuina perjantaisin ja palauttaa sunnuntaina.

Nyt mietinkin että mitä tässä tilanteessa voitais tehdä. Minusta ei ole oikein et hän soittaa ja haukkuu mut silloin ku siltä tuntuu.( lyhyen ajan sisällä on haukkunut jo pari kertaa) Mun henkinen jaksaminen ei vaan kestä enää näitä "murskaamisia"
Hänellä on ollut mahdollisuus olla mukana kasvatuksessa mutta bileet/kaverit/ omat huvin on ollut silloin tärkeämpiä, mielestäni hänen pitäisi nyt hyväksyy sitten meidän "aikataulut" / elämän tyyli.

Just kun olen pääsyt takas "jaloille" ja vaivalla saanut arjen pyörimään ,niin hän tulee ja halua sotkee sen.

En haluais olla riidoissa. Haluan, että lapsilla on molemmat vanhemmat ,mutta onko mun pakko kestää tällästä itsetunnon murskaamista? Kokoajan pyörii hänen eiliset sanat päässäni, kaikki mitä olen tehnyt vääriin ja minkalainen "kusipää" olen. En vaan tunnista itteni niistä sanoista.
Mietin et mikä vika minussa on, haluan vaan lapsilleni hyvän , turvallisen ja tasapainosen elämän. Lapset on aina ollut ykkös sijallani.

Onko mitään "tahoja" ketkä pystyisi neuvomaan ulkopuolisin silmin tai löytämään sen kompromissin tähän tilanteseen, koska itse en vaan enää jaksa tätä :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ex piinasi 5 vuotta. Ei siihen auttanut mikään muu kuin aika, poliisilaitoksellakin jouduin käymään ja sieltä sain neuvon, ettei kannata tehdä mitään, kun saattaa vain provosoitua lisää.

Oma ex siis lähinnä kännipäissään alkoi kaivelemaan vanhoja asioita ja laittoi 8-10 tekstiviestiä illassa aiheista "olet paska ihminen" "täytyy varmaan tehdä lastensuojeluilmoitus" ja "ositus ei kyllä mennyt oikein".

Sitten se vaan loppui, en tiedä mihin. Mutta hyvä niin.

Vierailija
2/3 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamasta sta haukkumispuhelusta olet jo murskana? Ei hyvin mene sinullakaan, kun olet kuitenkin vielä niin kiinni siinä miehessä.

Sinun on opittava elämään omaa elämääsi. Se mies on sinulle historiaa. Miksi ihmeessä sinä edes vastaat hänelle ja luet viestit?

Unohda nyt hänet! Lastesi isä hän on edelleen, mutta ei enää sinun miehesi. Sinulla ei nyt enää ole perhettä, on vain lapset. Tämä tosiasia sinun on tunnustettava ja unohda unelmasi ehjästä perheestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä se varmaan onkin kun olen hyväksynyt sen et minä ja lapset ollaan perhe ja nyt hän tulee sotkemaan. Mun pitäis tehdä heti kaikki kun hän halua :(

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi