Avioliitto, asuminen pysyvästi eri maissa?
Mahtaako kellään olla kokemusta tällaisesta yhdistelmästä? Ei ehkä loppuelämäksi, mutta kuitenkin useiden vuosien ajaksi molempien töistä johtuen. Mahdollisuus nähdä olisi noin kerran kuukaudessa tai parissa, siis noin 6-12 kertaa vuodessa. Olemme olleet yhdessä nyt neljä vuotta ja tänäkään aikana emme ole asuneet yhdessä, vaikka samassa kaupungissa asummekin. Lapsia ei ole eikä ole tulossakaan, joten se ei onneki sekoita kuviota entisestään.
Kommentit (6)
En pystyis. Mies muutti saksaan tän kesän alussa ja asuttiin kesä erillään. Se oli mun elämäni kammottavin kesä. Ainakin ite kaipaan niin paljon arjen hellyyttä, seksiä ja yhteistä tekemistä että olin tulla hulluks sen kesän aikana. Yhessä ollaan oltu vähän vajaa 5 vuotta ja niistä noin 4,7 asuttu yhdessä. Kuukausi sitten muutin siis itekki tänne.
Lisää mielipiteitä? Miksi ei olisi mitään järkeä?
Olisiko juridiset syyt avioliiton takana, vai mitkä?
Mä voisin elää kaukosuhteessa jos tietäisi. ettei se olisi ikuista, mutta en oikein näe järkeä jos se on pysyvä olotila. Itse olen lopettanut suhteen ihanaan mieheen maantieteellisistä syistä.
Juridiset syyt olisivat syynä avioliittoon (eivätkös ne aina ole?), mutta kuslissiliitosta tms ei ole kyse. Näinkin aika moni tuntuu ajattelevan... Lisää kokemuksia ja mielipiteitä?
No en tiedä miksi ei voisi toimia. Teistähän se riippuu, mikä teille sopii, ei sitä voi kukaan ulkopuolinen määrätä. Kyllähän jotkut avioparit asuvat erillään tai nukkuvat eri huoneissa. Te vedätte vielä asteen pidemmälle, mutta kuka siihen on mitään sanomaan.
Itse en pystyisi, vuosi ehkä menisi kun tietäisi sen olevan tilapäistä, mutta pidempään tuskin.
ei mitään järkeä.