Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhempaa naista?

13.09.2016 |

Hei,joo tiedän,tää ei oo mikää deittisivu. Mut, silti kyselisin, et löytyiskö täältä vanhempaa naista,ketä kiinnostais +30v 195,80 söpöksikin kehuttu espoolais kundi? Olen koittanut etsiä vanhempaa naista,sellaista kuitenkaa löytämättä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, olit noinkin vanha...

N39

Vierailija
2/7 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiinnostunut nuoremmista miehistä, mutta en sinusta, koska viestissäsi on hirveästi kirjoitusvirheitä mutta ei mitään kiinnostavaa sisältöä. Erityisesti olen kiinnostunut 31-vuotiaasta työkaveristani, hän ei ole "söpöksikin kehuttu" (yök) mutta hän on hauska ja fiksu. -N50

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N39

Minkä ikäinen mies olisi ihanteellinen?

4/7 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja päätit sen tulla kertomaan tänne. Niin,mitä tuohon nyt sanoa,huvinsa kullakin.

5/7 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kiinnostunut nuoremmista miehistä, mutta en sinusta, koska viestissäsi on hirveästi kirjoitusvirheitä mutta ei mitään kiinnostavaa sisältöä. Erityisesti olen kiinnostunut 31-vuotiaasta työkaveristani, hän ei ole "söpöksikin kehuttu" (yök) mutta hän on hauska ja fiksu. -N50

Ja päätit sen tulla tänne kertomaan. Niin,mitä tuohon nyt sanoa,huvinsa kullakin.     Aikuinen olet,mutta ilman tapoja. Minulla on tapoja,mutta ei ehkä paras kirjoitus. Mielummin niinpäin!

Vierailija
6/7 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N39

Minkä ikäinen mies olisi ihanteellinen?

Siinä 24-28.

Vierailija
7/7 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään nainen ei halua tulla luonnehdituksi "vanhemmaksi naiseksi".

Espoolaiskundi on yhdyssana.

Harvaa itseään kunnioittavaa naista kiinnostaa mies, jolle kelpaa kuka vain nainen, kunhan on vanhempi.