toivotonta..
Elikkäs joo.. Ollaan miehen kanssa oltu yhdessä 2vuotta. Ja tuntuu että miehellä ei ole aikaa minulle ollenkaan. Mielummin oleskelee kaverinsa kanssa.Olen yrittänyt puhua ja vastaus sama joojoo. Ainoa yhteinen aika on seksi.. Ja sitäkin on harvoin. Ja koko ajan viettää aikaa mies puolisensa kaverin kanssa sopivat jopa minun ja mieheni arki asioita yhdessä. Ja lähi aikoina tuntuu että olen arvoton hänelle. Ei ole yhteistä aikaa ollenkaan. Mitä tässä tilanteessa pitäisi tehdä?
Kommentit (2)
Kertoisitko vaikka vähän enemmän tilanteestasi, ikänne? Onko lapsia? Oletteko molemmat töissäkäyviä?
Kuulostaa surkealta. Hän on kuitenkin kumppanisi ja sinä hänen, omasta mielestäni tuo sana pitää sisällään monia odotuksia ja velvollisuuksiakin. Kun on sitoutunut toiseen ihmiseen, ei silloin voi kuvitella elävänsä vain itselleen. Koska se on valinta, joka tehdään vapaasta halusta.
En tiedä oletteko keskustelleet asiasta, mutta vähintään nyt se tulisi tehdä. Ei asia tuosta muutu jättäytymällä olosuhteiden uhriksi ja/tai pysymään hiljaa omassa kärsimyksessään.
Jätä se, riippuen onko lapsia jne... Ne määrittää tulevaisuutta.