Vierailija

?

Kommentit (3)

Vierailija

Riippuu lääkäristä. Joskus olen saanut, toisinaan taas en ole lääkärin mielestä ollut lääkityksen tarpeessa, kun olen jaksanut hymyillä vastaanotolla ja hiuksetkin on ollut siististi harjattuina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Riippuu kai lääkkeestä. Minulle määrättiin Valdoxania (agomelatiini). Olin aluksi sanonut psykologilleni, että uskoisin lääkehoidosta voivan olla hyötyä, psykologi nyökkäili ja hymisi joojoota ja niinkaita. Se harmitti minua, joten seuraavalla kerralla ilmaisin asian voimallisemmin sanomalla: minä ehdottomasti tarvitsen lääkityksen. Psykologi määräsi minulle välittömästi seuraavan vapaan ajan psykiatrille.

Psykiatrin kanssa keskusteltiin puolisen tuntia, minkä jälkeen psykiatri sanoi olevansa myöskin sitä mieltä, että lääkityksestä voisi olla hyötyä. Hän esitteli tämän lääkkeen, jolla hänen mielestään kannattaisi aloittaa. Hän määräsi minulta ensin otettavaksi maksa-arvotestit, sillä lääke saattaa vaikuttaa maksa-arvoihin ikävästi (erittäin harvinainen sivuoire). Kävin testeissä seuraavana päivänä, ja siitä seuraavana päivänä lääkäri soitti minulle kertoakseen, että maksa-arvot ovat normaalit ja näinollen lääkitys voidaan aloittaa. Kymmenen minuutin kuluttua resepti oli kirjoitettu. Eli siis tiistaina kävin lääkärillä, torstaina pääsin aloittamaan lääkityksen. Ihan hyvin minun mielestäni.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat