Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelette tällaisesta perheenisästä..

Vierailija
13.09.2016 |

Joka haluaa sanoa raskaana olevalle puolisolle 'tosi tähdellisiä' mielipiteitä kuten "en ymmärrä mitä kaunista on raskaana olevassa naisessa","miksi jotkut pitää vauvan tuoksusta kun mielestäni se on vaan kuvottavaa", "en odota vauvan syntymää vaan sitä että lapsi on kolme/tai korkeintaan varpajaisia, ei halua kokeilla vauvan potkuja koska "se ei ole mun juttu". Kokemuksia vastaavasta käytöksestä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mieltä että miksi tuollainen ihminen haluaa lapsia ja miksi kukaan haluaisi tuollaisen ihmisen kanssa lapsia.

Vierailija
2/3 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että jos itse omaisin samanlaisen puolison niin muuttaisin jo raskausaikana omaan asuntoon. Lapseni on minulle kaikkein tärkein, eikä mikään tai kukaan mene ikinä edelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla ajattelin ennen ensimmäistä raskauttani ja myös raskauden jälkeen. Olen siis nainen. Vauvat eivät tuoksu mielestäni hyvältä, lähinnä äidinmaidolta. Odotin myös, että vauva-aika menisi nopeasti ohi ja nyt kun lapsi on 3-vuotias, elämä on paljon helpompaa ja lapsestakin on iloa, kun saa kuunnella hauskoja juttuja. Niin ja ne potkut mahassa, mitä erikoista siinä on? Näyttää ulkoa katsottuna, kun olisi hikka, kun maha vähän hytkyy tietystä kohdasta. Ihan normi mies sulla on, kaikki ei ole syntyneitä vanhemmiksi, vaan kasvavat aikanaan vanhemman rooliin, kuten itsekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi