Menin sitten pettämään miestäni, vieläpä työkaverini kanssa.
Pakko avautua, kun kävi vähän hullun "hassusti". Olin eilen miespuolisen työkaverin kanssa Helsingissä kahden päivän täydennyskoulutuksessa ja illalla ruokailun ja parin viinilasillisen jälkeen ajauduimme romanttiseen kohtaamiseen hänen hotellihuoneeseensa. Se mikä siitä tekee kaikista syntisintä on se, että se teki tosi hyvää. Kivittäkää rauhassa!
Kommentit (19)
Siinä vain sitten kihloja solmimaan. Onneton aviopuoliso, joka ei edes osaa tehdä tosi hyvää, jääköön tumputtelemaan.
Sähän sen tiedon kanssa joudut elämään, ei varmaankaan palstalaisia paljon hetkauta, näitä saa lukea harva se päivä.
Hullun "hauskasti" kusivehkeet törmäsivät.
No sait vissiin mitä lähdit hakemaan.
Olihan mulla osuutta asiaan, mutta vahinko se oli.
t. ap
Ai sä taas. Eikös tää viimeksi tapahtunut ihan vahingossa, OMG...
-2/5
Olen kyllä nainen, vaikka tuo kuulostaa miesmäiseltä avaukselta. En tiedä, mitä mieltä työkaverin vaimo on asiasta. ap
Kyllä se on hyvä välillä saada vierasta. Se piristää kummasti touhuilua sen oman siipankin kanssa.
KiKe kirjoitti:
Pakko avautua, kun kävi vähän hullun "hassusti". Olin eilen miespuolisen työkaverin kanssa Helsingissä kahden päivän täydennyskoulutuksessa ja illalla ruokailun ja parin viinilasillisen jälkeen ajauduimme romanttiseen kohtaamiseen hänen hotellihuoneeseensa. Se mikä siitä tekee kaikista syntisintä on se, että se teki tosi hyvää. Kivittäkää rauhassa!
Mitäs tuosta. Elämästä pitää nauttia eikä ne värkit käytöstä kulu.
Vierailija kirjoitti:
Olihan mulla osuutta asiaan, mutta vahinko se oli.
t. ap
"Vahinko" on helpoin tapa selittää itselle täysin väärää tapahtumaa, kun kotona on opittu, että vahinko ei ole niin väärin, vaikka se olisi aiheutettu. Vahingossa ei kuitenkaan päädytä hotellihuoneen sänkyyn. Jo hotellihuoneeseen meno on vältettävissä ja kun sinne päädytään, pitäisi olla erityisen varovainen. Jos vie norsun posliinikauppaan, eikä katso perään, on turha väittää, että on vahinko, jos astioita rikkoutuu.
[/quote]
"Vahinko" on helpoin tapa selittää itselle täysin väärää tapahtumaa, kun kotona on opittu, että vahinko ei ole niin väärin, vaikka se olisi aiheutettu. Vahingossa ei kuitenkaan päädytä hotellihuoneen sänkyyn. Jo hotellihuoneeseen meno on vältettävissä ja kun sinne päädytään, pitäisi olla erityisen varovainen. Jos vie norsun posliinikauppaan, eikä katso perään, on turha väittää, että on vahinko, jos astioita rikkoutuu.[/quote]
Joskus niitä astioita saattaa silti rikkoontua, vaikka kuinka tarkasti yrittää vahtia sitä norsua
Vierailija kirjoitti:
"Vahinko" on helpoin tapa selittää itselle täysin väärää tapahtumaa, kun kotona on opittu, että vahinko ei ole niin väärin, vaikka se olisi aiheutettu. Vahingossa ei kuitenkaan päädytä hotellihuoneen sänkyyn. Jo hotellihuoneeseen meno on vältettävissä ja kun sinne päädytään, pitäisi olla erityisen varovainen. Jos vie norsun posliinikauppaan, eikä katso perään, on turha väittää, että on vahinko, jos astioita rikkoutuu.
Joskus niitä astioita saattaa silti rikkoontua, vaikka kuinka tarkasti yrittää vahtia sitä norsua
Jos ei kykene vahtimaan norsua riittävän hyvin, kannattaako silloin viedä sitä posliinikauppaan? Minusta jos norsu ei osaa olla riittävän varovainen ja sen vie posliinikauppaan, ei seurauksia voi pitää vahinkona.
Tietenkin "se vain tapahtui", eikä sinulla ollut osaa eikä arpaa. Hupsista vaan, mitäs noista.