Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko teillä eskarissa/hoidossa kurikset riisua iltapäivän ulkoilun lopuksi ja viedä takaisin sisälle?

Vierailija
13.09.2016 |

Meillä eskarissa oletetaan, että jos kurikset on iltapäivän ulkoilussa jalassa (ja ne laittaa niitä jo tässä vaiheessa syksyä melkein joka päivä), niin ne viedään kotiin pestäväksi eikä tuoda enää sisälle. Jotenkin hölmöä, kun näillä keleillä ne ei vielä ole kovinkaan likaiset, olisi helpompi käydä sisällä riisumassa ja jättää sinne. Eikä viitsi pihallakaan aina ruveta sähläämään niitten kanssa, joten on sitten jättänyt ne jalkaan, mutta lapsesta tuskin on kivaa tehdä kauppareissuja tai vastaavaa kurahaalarit jalassa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, riisutaan ne, huuhtaisen ja laitan paikalleen kuivumaan. En muutenkaan veisi ihan kuraisia lapsia autoa sotkemaan.

Vierailija
2/10 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa meillä riisua ja jättää kuravaatteet päiväkotiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo ikinä vieny kurahousuja päivän päätteeksi kotiin! Kerran olivat koko kesänkin päiväkodilla, hoitaja ihan itse ehdotti että voi jättää, jos ei ole muutoin käyttöä.

Vierailija
4/10 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Toivottavaa on, että likaiset kurahousut huuhtaistaisiin kurasuihkussa ja laitettaisiin kuivumaan.

Sitten välillä kotona konepesu.

Vierailija
5/10 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa riisua. Tosin on lappu, että kuraiset kurikset pitää huuhdella ja jättää ilmavasti kuivumaan joko oskariin tai kuivauskaappiin. Eteisessä on vain naulakot, eikä kurikset kuivu aamuksi, jos siihen jokainen märkinä jättää.

Vierailija
6/10 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä päiväkodissa on eteisessä kuravaatteille sopiva pesupaikka. Huljuta siinä ja jätä kuivumaan. Itse en niin kelejä seuraile montako päivää viikossa on satanut. En ota joka viikko pesuun kotiin. Silloin kun huomaan, että vois pestä. Enkä seuraa päivittäin päiväkodissa olevien kumisaappaiden kuntoa. Kerran otin jalasta ja niissähän olikin päällyset ihan halki. Meni kämmen läpi. En sitten tiedä kuinka pitkään oli ollut halki.

Muutenkin saman kunnan päiväkodeissa toimintaperiaatteet vaihtelee. Yhdessä nipotetaan, ettei lapsia voi herätellä eri aikoihin..se nyt vaan ei sovi. Onhan se hoitajille helpompaa, kun annetaan nukkua kolmatta tuntia.Sitten ne kukkuu puolille öin kotona. Toisessa kysytään, kauan saa antaa nukkua, ettei häiriinny yö unet.

Vierailija
7/10 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi toki.

Vierailija
8/10 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvelinkin, että muualla on fiksumpi systeemi! Eipä se suuri vaiva ole, mutta kuitenkin... pitää aamulla muistaa pakata mukaan ja muutenkin.

Vierailija
9/10 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo ikinä vieny kurahousuja päivän päätteeksi kotiin! Kerran olivat koko kesänkin päiväkodilla, hoitaja ihan itse ehdotti että voi jättää, jos ei ole muutoin käyttöä.

Ootko koskaan haistanut niitä? Aika karsea lemu on kuukauden käytön jälkeen, siellä sisällä.

Vai peseekö ne päiväkodissa niitä koneessa? Meillä yksityisessä päiväkodissa pesivät välillä koneessa, jos oli vaikka jotain harjoittelijoita ja aikaa enemmän. Mutta pääsääntöisesti toivottiin vietävän aina välillä kotiin ihan pesuaineella koneessa pestäväksi.

Vierailija
10/10 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein pesette kurahousut, jos ne ei ole varsinaisesti kuraantuneet, vaan ovat kuitenkin käytössä olleet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme