P ja Yves Rocher
Menee hermo noihin YR ja Ellos alekoodeihin, nyt joka toinen on Yves Rocher -postaus. Kyllähän noita alekoodeja maailmassa riittää, jos/kun se saa ihmiset ostamaan "alennuksella".
Kommentit (14)
Yves Rocherin tuotteet ei oo kovin laadukkaita, meikit varsinkin huonoja.
Mainostaa tuotteita mitä itse ei käytä. Hiukset varsinkin kaipaisivat huoltoa. Saippuaakin heillä kuluu harvinaisen vähän...
Vierailija kirjoitti:
Mainostaa tuotteita mitä itse ei käytä. Hiukset varsinkin kaipaisivat huoltoa. Saippuaakin heillä kuluu harvinaisen vähän...
miten niin ei käytä? tuossa uusimmassa postauksessahan juuri suosittelee tuotteita mitä käyttää.
Mä olen joskus ihmetellyt noita postauksia, kun se toisinaan jopa morkkaa mainostamiaan tuotteita. Esim. joskus mainosti jotain kookostuotteita mutta sanoi ettei pidä niiden tuoksusta yhtään eikä aio käyttää. Jos minä olisin firman edustaja niin toivoisin ettei tuollaista "mainosta" laitettaisi ollenkaan esiin...
Vierailija kirjoitti:
Mä olen joskus ihmetellyt noita postauksia, kun se toisinaan jopa morkkaa mainostamiaan tuotteita. Esim. joskus mainosti jotain kookostuotteita mutta sanoi ettei pidä niiden tuoksusta yhtään eikä aio käyttää. Jos minä olisin firman edustaja niin toivoisin ettei tuollaista "mainosta" laitettaisi ollenkaan esiin...
Älä viitsi. Katsoin äsken sen postauksen eikä siellä puhuttu mitään ettei pitänyt niiden tuoksusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miten niin ei käytä? tuossa uusimmassa postauksessahan juuri suosittelee tuotteita mitä käyttää.
Onko sillä sun mielestä hyvin hoidetut hiukset ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä viitsi. Katsoin äsken sen postauksen eikä siellä puhuttu mitään ettei pitänyt niiden tuoksusta.
Mitä tarkoittaa joskus? 😂
Onpas ärhäkkä Pipsa-fani liikkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä olet niin urpo että uskot? Ihan miten vaan.
P sitä ja P tätä, P edestä ja P takaa, P seisoo ja P makaa... Siinähän se tuli lyhyesti ja ytimekkäästi.
Vierailija kirjoitti:
P sitä ja P tätä, P edestä ja P takaa, P seisoo ja P makaa... Siinähän se tuli lyhyesti ja ytimekkäästi.
Avasit kuitenkin sinäkin tämän keskustelun? 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avasit kuitenkin sinäkin tämän keskustelun? 😁
Kyllä, onko mun yhteenvedossa jotain vikaa? Säästin teiltä vaivan, ja tiivistin kaikkien av-P-ketjujen annin yhteen virkkeeseen. Onnistuin mielestäni aika hyvin. P.s. Et sitten sinäkään keksinyt mitään omaa sanottavaa? :)
En tykkää myöskään tuollaisista mainospostauksista, missä ei ole mitään sisältöä. Vaikka eipä se blogi muutenkaan laadulla loista.