Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni äiti saa levätä kotona kun on kipeä, eli auttaako mies kotitöissä ja lasten kanssa?

Vierailija
13.09.2016 |

Käsi sydämelle; Kuinka moni äiti saa levätä kotona kun on kipeä, eli auttaako mies kotitöissä ja lasten kanssa? Meillä välillä, mutta yhtäkkiä sit homma lopahtaa ja mies valahtaa sohvalle. Mun pitäis olla oikeasti näkyvästi todella kipeä eli pää kainalossa. Kun mikään sairaus ei näy ulospäin, en saa koskaan oikeastaan lepoa. Mietin että mikä auttais.. Pelkään että sairastun pahasti kun en saa levätä..

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä on aina saanut levätä. Joskus mies on jäänyt kotiin tekemään etätöitä ja paimentamaan lapsia kun olen ollut kuumeessa. Jos tunnen itseni kipeäksi, totean miehelle että mä sairastan nyt- ja hommat kyllä hoituu.

Vierailija
2/51 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mies on hoitanut aina kiitettävästi lasta. Kotitöitä tekee kanssa ihan oikeasti, siivouksen tasosta tosin meillä erimielisyyttä. Mutta olen voinut ihan rauhassa sairastaa ja ottaa omaa aikaa tai lepoa muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hoituu, ei tarvitse sairaana siivoilla tai pestä pyllyjä.

Vierailija
4/51 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saan. Meillä mies ei ole avustaja, vaan tekee osansa kotihommista ihan normaalistikin.

Eikä meillä myöskään naureskella miesflunssalla, enkä minä martyyrina riehu kuumeessa kotitöitä tehden.

Vierailija
5/51 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä isänä en saanut levätä. Kaikki hommat pitänyt hoitaa. Kun kuumetta oli melkein 40, niin ex-vaimo huusi vaan että saatko nyt sen ruuan tehtyä kun lähes tajuttomana olin tuolissa. Ei ihme että tuli exä.

Vierailija
6/51 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhoona ei lepäillä kipeenä eikä muutenkaan 😄

Vierailija
7/51 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on helmi 😍. Saan levätä. Tekee ruuat ja passaa, tuo kauratyynyjä, kysyy mitä tarvin. Siivoaa ja hoitaa lapset ja kodin. Hellii ja lellii ❤

Vierailija
8/51 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin, mutta olen huono sairastaja 😁 Toki asia erikseen jos kuume nousee lähemmäs 40 astetta.

Vierailija
9/51 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, meillä ei mies auta vaan hän tekee oman osansa kotitöistä. Ja totta kai se, joka on terve, tekee enemmän että sairas saa levätä.

Vierailija
10/51 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on helmi 😍. Saan levätä. Tekee ruuat ja passaa, tuo kauratyynyjä, kysyy mitä tarvin. Siivoaa ja hoitaa lapset ja kodin. Hellii ja lellii ❤

Öö nuohan on itsestäänselviä asioita, joita kuuluu tehdä jos puoliso/lapsi/muu perheenjäsen sairastaa. Ei sun kultas helmi oo :)

Vierailija
11/51 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri olin sairaana, yhden ruoan se laittoi. (passaan kahvit, herran voileivät ja ties mitä) Ei varmaan tarvi ihmetellä että koko perheen se räkätauti kävi lävitse, valitettavasti ei miehellä tarpeeksi pahana kuitenkaan.

Vierailija
12/51 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies jostain syystä suuttuu aina kun olen kipeä. Enkä edes sairasta kovin usein. Tilanne johtaa aina riitaan ja sitten hän kyllä hoitaa lapset ja kodin, kun olen ensin pahoittanut mieleni.

Vierailija
13/51 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei AUTA, se on tasaveroinen kumppani ja puoliso ja isä ja vastuunkantaja. Sitä ei tarvitse käskeä eikä muistuttaa eikä pakottaa oman kodin ja omien lasten hoitoon, oli äiti sitten terveenä tai sairaana.

Vierailija
14/51 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paha migreeni usein (=10×/kk) ja silloin olen aika poissa pelistä. Miehelle riittää kun sanon että nyt taas päätä särkee, niin voin mennä lukitun oven taakse pimeään lepäämään ja mies hoitaa lapsiruljanssin yksin sillä aikaa. Raskasta toki molemmille mutta ei oikein muutakaan voi, erikoislääkärin määräämät estolääkkeet on käytössä ja kaikkea kokeiltu. Kiitollinen olen silti siitä ettei mies koskaan millään lailla osoita edes harmistumista jos häneltä jää jokin oma juttu minun sairastamisen vuoksi väliin.

Vierailija
15/51 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en yleensä. Koska mies on töissä usein eikä sieltä voi pois olla. Kun on kotona niin käy toki kaupassa, tekee ruokaa, ulkoiluttaa koiraa.. Mutta esim pyykit voi sitten viikon olla pesemättä.

Harvoin nyt niin kipeä olenkaan etten esim voisi lapselta silloin pyllyä pestä. Ainoastaan kerran oli niin paha oksennustauti, oksensin koko yön ja silloin en olisi oikeasti jaksanut lapsia hoitaa (makasin kylppärin lattialla koko yön). Mutta aamulla taas mies meni töihin ja aika heikossa hapessa piti sitten yksin jaksaa. Minkäs teet ^^

Vierailija
16/51 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö nuohan on itsestäänselviä asioita, joita kuuluu tehdä jos puoliso/lapsi/muu perheenjäsen sairastaa. Ei sun kultas helmi oo :)

Nää on aina niin hauskoja, kateellisten kommentit 😂! Onko se sulta pois jos pidän miestä helmenä? Nii-in.

Vierailija
17/51 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ei noteeraa jos kuumeessa teen kotitöitä, pitää sitä itsestään selvänä ja silloin tekee hänkin kotitöitä. Jos taas makaan sohvalla, tulee hänkin siihen makaamaan, kun on yhtä-äkkiä väsynyt ja johonkin koskee. Eli ei pysty tekemään mitään jos en minä tee.

Vierailija
18/51 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää on aina niin hauskoja, kateellisten kommentit 😂! Onko se sulta pois jos pidän miestä helmenä? Nii-in.

Nää on hauskoja kun joku luulee että muut on kateellisia, kun hänellä on joku perus Pertti joka saa lapsille ruuan toisinaan pöytään 🤭 nojoo, hyvä että tyydyt vähään.

Vierailija
19/51 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies ei noteeraa jos kuumeessa teen kotitöitä, pitää sitä itsestään selvänä ja silloin tekee hänkin kotitöitä. Jos taas makaan sohvalla, tulee hänkin siihen makaamaan, kun on yhtä-äkkiä väsynyt ja johonkin koskee. Eli ei pysty tekemään mitään jos en minä tee.

Meillä on vähän sama. Jos minä olen kipeä niin mieskin yhtäkkiä on ”ai sulla on kuumetta? Onkohan mullakin, pää kyllä särkee, jotenkin kipeä olo ollutkin koko päivän.” Ja käy lepäämään.

Vierailija
20/51 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli mies joka suuttui jos tulin kipeäksi. Ei hän mitään tehnyt silloinkaan mutta häntä ärsytti se oma tajuaminen että nyt kai pitäisi tehdä muutakin kuin maata. Ongelman hän ratkaisi niin että seuraavana päivänä hän oli olevinaan tuplasti kipeämpi kuin minä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan