Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvännäköinen sinkkumies ei saa huomiota - missä vika?

Ihmetyksen kummastus
13.09.2016 |

Olen 30-vuotias sinkkumies Helsingistä ja olen jo pitkään pohtinut seuraavaa kysymystä. Todella moni ihminen on sanonut minulle elämäni aikana, että olen hyvännäköinen. Kommentoijat ovat olleet sekä naisia että toisia miehiä. Olen niin sanotusti puhjennut kukkaan vasta myöhemmin.

En kuitenkaan saa huomiota naisilta baareissa, eikä minua tulla paljoakaan iskemään.

Luonteeltani olen mukava, ystävällinen ja en todellakaan mikään pelimies. Jos harrastan yhden illan suhteita, niin en pelaa mitään peliä ja keskustelen avoimesti naisen kanssa siitä mitä haluan ja missä mennään.
Yleisesti ottaen en edes välitä yhden yön jutuista. Seksiä kyllä tekee mieli.

Tahtoisin löytää elämääni yhden hyvän naisen. Olen aiemmin seurustellut kuusi vuotta, mutta ollut sinkkuna viimeiset neljä vuotta.

Olen valmis hyväksymään, että en ehkä olekaan niin mielenkiintoinen. Minua vain ihmetyttää miksi niin monet ihmiset usein kommentoivat positiivisesti ulkonäköäni ja tyylikkyttäni, jos kerran siitä ei ole ns. todettavaa hyötyä?

Voisiko olla, että naiset pelkäävät lähestyä minua oman epävarmuutensa takia? Usein baareissa naiset lähestyvät aina kavereitani ja he ovat itse saunailloissa sanoneet, että olen meistä kaikkein komein. Outoa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen myös ns. kaunis mies. Kävin yleensä baareissa YKSIN. Istuin pöytään ja avasin kirjan: yleensä ensimmäisen puolen tunnin aikana seuraani ilmaantui ihminen. Lopppuhan on luonnollisesti omasta persoonastasi kiinni. Saahan sitä toki itsekin olla aloitteellinen.

Homobaareissa yksin kirjan kanssa?

Vierailija
22/23 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisit perusystävällinen ja sosiaalinen, saatat silti olla tyyppiä, joka jää aina hiukan etäisen tuntuiseksi. Yritä viestiä kiinnostusta juttukumppanillesi kyselemällä hänestä ja olemalla avoin ja lämmin. Voit itse kysyä haluaisiko nainen tutustua paremmin, tai sanoa että tapaisit mielelläsi uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet nyt harvoin saavat naisilta huomiota. Oli sitten minkänäköinen tahansa. Piste.