Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelin vaihtaa 120cm leveän sängyn 80-90cm leveään. Muita sinkkuja, jotka tehneet näin?

Vierailija
13.09.2016 |

Pieni asunto, ei kovin paljon rahaa, nykyinen sänky huono ja paremman kapeamman saisin varmaan vaihdossakin jos yrittäisin tuosta päästä eroon. Se on kuitenkin toisaalta sitten selvä merkki siitä, että seksiä ei tässä asunnossa harrasteta... No eipä ole kumppania ollutkaan vuoteen eikä tule olemaankaan, niin ajattelin tällaista ratkaisua. Jotenkin en viitsisi nukkua itse huonossa sängyssä sen takia että joskus satunnaisesti siihen ehkä mahtuisi joku viereenkin.

N26v

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksei seksiä pystyisi harrastamaan 80-90 senttiä leveässä sängyssä? Mun sänkyni on metrin leveä (ihme välimalli joo), eikä ole ollut mitään ongelmaa.

No mahtuu, mutta sitten yöksi ei voi siihen viereen jäädä. En pysty nukkumaan ihan kiinni toisessa, tulee hirveän kuuma.

AP

Vierailija
22/35 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että kokonaisen vuoden olet ollut ilman seksiä? Minä olen nukkunut 120 senttisessä sängyssä sinkkuna kaksi vuotta, eikä siinä ole kertaakaan seksiä harrastettu. En silti ole tehnyt päätöstä loppuelämän seksittömyydestä tämän perusteella.

Olen ollut joo, ja tulen olemaan pidempäänkin. Sänkyni ongelma on se, että se on siis huono, kuten aloituksessa sanoin. Hyvään 80-90cm sänkyyn olisi varaa ja mahtuisi paremmin tähän asuntoon, hyvään 120cm sängyt ovat huomattavasti kalliimpia. Eli ajattelin priorisoida omat yöuneni ja selkäni mieluummin kuin sen että ehkä joskus tulevaisuudessa joku saattaisi nukkua vieressäni.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antakaa  mullekki sänky helsingistä voin vaihtaa vaikka kahvipakettiin!!

Voin vaihtaa sänkyni pilluun?

Vierailija
24/35 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niin kuin itse haluat. Mutta testaa ensin, miltä kapeassa sängyssä nukkuminen tuntuu. Oma nukkuma-asentoni on vanhapiikavuosieni jälkeen niin leveä, että tarvitsen sekä 160 cm sängyn että tuplapeiton. Seksiä harrastan mieluiten sohvalla.

Vierailija
25/35 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmekymppinen sinkku eikä minulla ole koskaan 80-senttistä leveämpää sänkyä ollutkaan. Erittäin hyvin nukkuu, ja kun on pieni koti niin mahtuu muutakin kuin sänky. En tiedä, päätteleekö joku sänkyni perusteella jotain seksielämästäni vai ei, mutta onhan sitä nyt monia muitakin paikkoja seksille kuin sänky.

Vierailija
26/35 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun yksin 180cm leveässä sängyssä enkä vaihtaisi kapeampaan vaikka maksettaisiin. Parhaat unet ikinä.

Vierailija
27/35 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen naisen luoksi yökylään menossa niin kiinnosta pätkääkään minkä kokoinen sänky hänellä. Nussin vaikka lattialla.

Vierailija
28/35 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin 80 cm sängystä 160 cm sänkyyn ja pois en vaihtaisi.

Vierailija
29/35 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antakaa  mullekki sänky helsingistä voin vaihtaa vaikka kahvipakettiin!!

Voin vaihtaa sänkyni pilluun?

mitä turhia kun ilmatteeksi saan 

Vierailija
30/35 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt monen poikamiehen yksiössä, jossa on ollut 160 cm leveä sänky. Muuta huoneeseen ei ole paljon mahtunutkaan. Aika ahdistavaa kun korkeintaan 30 neliön huoneessa on valtava sänky. 

Vierailija
31/35 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes koko aikuisikäni olen nukkunut 120 cm leveässä sängyssä. Väliaikaisesti minulla oli 90 cm leveä ja en nukkunut siinä hyvin. Aina kun käänsin kylkeä, kolautin jalkani seinään. Pelkäsin, että hetken päästä seinässä on polven mentävä monttu, joten marssin suorinta tietä huonekaluliikkeeseen ja ostin taas 120-senttisen laadukkaan petin. Laadukas se oli se 90-senttinenkin, mutta liian kapea. Edelleen suuri osa suomalaisista nukkuu uskomattoman huonoissa sängyissä. Vaatimattomuus ei tässä kyllä kaunista pätkääkään. Itse pilasin selkäni ensin lapsena hetekassa ja sitten ohuella patjalla kapeassa laverissa.  

Vierailija
32/35 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt monen poikamiehen yksiössä, jossa on ollut 160 cm leveä sänky. Muuta huoneeseen ei ole paljon mahtunutkaan. Aika ahdistavaa kun korkeintaan 30 neliön huoneessa on valtava sänky. 

Huo ra!

Vierailija
33/35 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en vaihtaisi sänkyäni kapeampaan, koska yövytän ystäväni samassa sängyssä. Helppoa, ei tarvitse lähteä hakemaan varastosta patjaa, kun laittaa vaan viereen nukkumaan. Eikö sinulla käy kaverivieraita ap?

Vierailija
34/35 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta isot sängyt pienissä yksiöissä näyttävät huvittavilta :) Sanotaan vaikka, että 160 cm sänky ja 25 m yksiö. Eihän sinne sitten juuri muuta mahdukaan :)

Vierailija
35/35 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta isot sängyt pienissä yksiöissä näyttävät huvittavilta :) Sanotaan vaikka, että 160 cm sänky ja 25 m yksiö. Eihän sinne sitten juuri muuta mahdukaan :)

Höpöhöpö, minulla on 26m2 yksiössä 120cm leveä sänky, neljän istuttava ruokapöytä, sohva ja kirjahylly ja hyvin kaikki mahtuu. Kyse on toki miten neliöt ovat jakautuneet, mutta ei asunnossani edes ole ahdasta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän