Ajattelin vaihtaa 120cm leveän sängyn 80-90cm leveään. Muita sinkkuja, jotka tehneet näin?
Pieni asunto, ei kovin paljon rahaa, nykyinen sänky huono ja paremman kapeamman saisin varmaan vaihdossakin jos yrittäisin tuosta päästä eroon. Se on kuitenkin toisaalta sitten selvä merkki siitä, että seksiä ei tässä asunnossa harrasteta... No eipä ole kumppania ollutkaan vuoteen eikä tule olemaankaan, niin ajattelin tällaista ratkaisua. Jotenkin en viitsisi nukkua itse huonossa sängyssä sen takia että joskus satunnaisesti siihen ehkä mahtuisi joku viereenkin.
N26v
Kommentit (35)
En mäkään harrasta seksiä ja on silti leveä sänky. En osaa enää nukkua kapeammassa. Todennäköisesti kierähtäisin lattialle siitä.
Siis miksei seksiä pystyisi harrastamaan 80-90 senttiä leveässä sängyssä? Mun sänkyni on metrin leveä (ihme välimalli joo), eikä ole ollut mitään ongelmaa.
Joo hyi ei. Mä en nuku yksinkään alle 120cm leveässä sängyssä, nyt olen tapaillut miestä jolla on 90-senttinen sänky ja toi yhdessä nukkuminen on kyllä tosi ahdasta..
Kannattaa tsekkailla oman kotikunnan huonekaluryhmiä Facebookista, noissa näkyy olevan usein sänkyjäkin.
Mahtuuhan kapeampaankin kun nukkuu päällekkäin
Hieman leveämpi sänky on mukava, vaikka siinä nukkuisi aina vain itse. Minulla on 105 cm leveä sänky. Merkki Dux. Se on mielestäni yhdelle ihmiselle ideaali. Satunnaisesti mahtuu toinenkin.
Multa saat hakea ilmaiseksi Helsingistä 80cm leveän sängyn jos haluat.
Itse en vaihtaisi pienempään sänkyyn. Mielestäni 80-90cm sängyt kuuluvat alaikäisille, ja jo omassa asunnossa asuvilla pitäisi olla isompi sänky. Jos siihen viereen haluaa jonkun nukkumaan, niin alkaa tehdä töitä sen eteen, ei ne itsestään tule ovikelloa pimpottelemaan. Vaihtamalla pienempään ikäänkuin hyväksyt kohtalosi. Näin kärjistettynä :)
Minulla on kaveri joka on juurikin 26v, juuri muuttamassa yksin isompaan ja hankkimassa uusia kalusteita, ja silti meinaa ostaa 80cm sängyn itselleen, vaikka tilasta ei ole puute. Ei koe tarvitsevansa isompaa, mutta miestä silti kaipaa elämäänsä. Minusta olisi outoa mennä jollekkin tuon ikäiselle "yökylään", ja sieltä löytyisi yhden hengen sänky.
Oon näin ikisinkkuna nukkunu aina 80 cm sängyssä ja haaveilen vähän leveämmästä, ehkä just 120 cm olis hyvä. Toisaalta oon kyllä tottunut tohon kapeaan, mutta suunnittelen moottorisängyn ostoa, joten se tulee kyllä olemaan joko 90 tai 120 cm.
Itse en ole ostanut sänkyä lainkaan eron jälkeen uuteen asuntoon. Ei ole pelkoa että naiset jäisivät pyörimään nurkiin. Sen verran epämiellyttävä tuo sohva on nukkua ihan yksinkin.
M
Että kokonaisen vuoden olet ollut ilman seksiä? Minä olen nukkunut 120 senttisessä sängyssä sinkkuna kaksi vuotta, eikä siinä ole kertaakaan seksiä harrastettu. En silti ole tehnyt päätöstä loppuelämän seksittömyydestä tämän perusteella.
Mä oon ollut nyt 5 viikkoa sinkkuna, ja nukun 180 leveässä sängyssä.
Tykkään kun on tilaa vaihtaa asentoa.
Seksistä en tässä yhteydessä kerro mitään.
-Bias-
Aika sääli lukea että 26 v haaskaa elämänsä parhaat seksivuodet.
M
Sänky on vain yksi paikoista, joissa voi sekstailla.
Itse vaihdoin kyllä oman 120 cm sängyn 140 cm ja jos vielä vaihdan, niin 160 cm.
Vierailija kirjoitti:
Aika sääli lukea että 26 v haaskaa elämänsä parhaat seksivuodet.
M
Älähän sano noin. Monilla naisilla seksi paranee iän myötä.
En ostaisi enää 120 cm leveää, 100 olisi hyvä. Leveä vie kauheasti tilaa, enkä yksin tarvitse niin leveää.
Jos se oikea löytyy, niin makuuhuoneeseen ei edes ehditä. Jos suhde vakiintuu,
Vanhemmat osti mulle opiskelujen alussa 120cm sängyn ja nyt aloittelen työelämää. Sänky on yhtä neitsyt, kuin minäkin.
M27
Antakaa mullekki sänky helsingistä voin vaihtaa vaikka kahvipakettiin!!
Niin, itse siis nukun ihan yhtä hyvin kapeassa kuin leveässäkin sängyssä, en tarvitse nukkumiseen tilaa yhtään sen enempää kuin 80-90cm. Noita kapeampia sänkyjä saisi helpommin ja halvemmalla (samoin patjoja) kuin leveämpiä, ja nykyinen 120cm leveä sänkyni on siis surkea. Sen leveyden ainut plussa on se, että siihen mahtuisi minun lisäkseni toinenkin. Mutta ei tosiaan tarvitse mahtua, olen hyvin pitkälti varma siitä että pysyn ja pysyttelen sinkkuna eikä satunnaissuhteet kiinnosta. Ajattelin että jos sitten tilanne muuttuisikin, niin kai hätä keinot keksii ja ehkä jopa kumppanilla olisi sellainen leveämpi sänky. Vapautuisi myös vähän lattianeliöitä koska kapeamman sängyn saisi tähän kämppään asettumaan paremmin kuin tuon leveän.
AP
En ikinä tekisi noin, vaikka en koskaan saakaan seksiä