Mitä "yliluonnollisia" kykyjä teillä on?
Minä haistan (omien) lasten hengityksestä, jos ovat tulossa kipeiksi.
Kommentit (42)
Osaan langettaa toimivia kirouksia. Testattu on.
Pystyn keskustelemaan kuolleitten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kerro esimerkki.
Saan naiset katoamaan baaripöydästä alle minuutissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro esimerkki.
Kuka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro esimerkki.
Kuka?
No se, joka langettaa kirouksia.
osaan heiluttaa sieraimia ja korvia
Haistan vessaan mennessäni onko mieheni käynyt juuri paskalla.
Osaan lukea ihmisten kehonkieltä keskivertoa paremmin, ja pystyn huomaamaan tunteita ihmisten välillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro esimerkki.
Kuka?
No se, joka langettaa kirouksia.
Ai se, sitähän minäkin!
Haistan kaiken. Muiden ihmisten kuukautisista illalla saapuvaan sateeseen.
Tunnen yhden ihmisen ajatusvirrasta, että nyt hän ajattelee minua. Tämä ihminen saattaa monen viikon hiljaisuuden jälkeen nousta mieleeni ja ajatus on juurikin se, että minua ajatellaan... Sitten kun katson seuraavan kerran puhelinta niin eikö siellä olekin viestiä..
Olen usein arvannut raskauden ja kemiaa kahden ihmisen välillä. Muodostan käsityksiä ihmisistä ilmeiden, eleiden ja irtoasioiden pohjalta, vaikka puhuisivatkin eri tavalla. Tiedän, millaisia he ovat eikä todellisen "karvan" paljastuminen ole yllätys. Ihminen tuottaa paljon muutakin dataa kuin puhetta eikä tämä vaadi yliluonnollisia kykyjä. Ehkä ripauksen herkkyyttä.
Isoäitini huomaa ihmisten raskaudet ennen kun ovat kenellekään kertoneet. Siis tyyliin raskausviikolla 4 yms.. Olen tätä aina ihmetellyt, mutta ehkä se on se elämän kokemus?
Vierailija kirjoitti:
Olen usein arvannut raskauden ja kemiaa kahden ihmisen välillä. Muodostan käsityksiä ihmisistä ilmeiden, eleiden ja irtoasioiden pohjalta, vaikka puhuisivatkin eri tavalla. Tiedän, millaisia he ovat eikä todellisen "karvan" paljastuminen ole yllätys. Ihminen tuottaa paljon muutakin dataa kuin puhetta eikä tämä vaadi yliluonnollisia kykyjä. Ehkä ripauksen herkkyyttä.
Mulla sama juttu. Olen myös ajatellut, että tämä kyky on meillä kaikilla, mutta toiset osaavat käyttää sitä paremmin. Saan myös "näkyjä" asioista ja tilanteista. Olen ajatellut, että jotenkin aivot yhdistelee tosiaan erilaista dataa ja tietää asioita ennen kuin itse on ehtinyt ne tiedostaa. Koottuna "tiedostoksi" nämä muodostavat eräänlaisen näyn, vision. "Haistan" vallitsevan ilmapiirin esim. töissä heti portilta, vaikka en olisi nähnyt ketään. Tiedän yleensä aina jo töihin tullessa, jos siellä on vaikka joku konflikti. Eläimellinen vaisto kai on säilynyt, kun eihän siitä pitkä aika ole kun metsästä kaupunkiin on kömmitty.
Osaan kakata haamukakkoja. Pepusta tulee selvästi jotain, mutta pöntössä ei näy mitään kun nousen siltä. Paperiin ei myöskään jää mitään.
Näen tulevia asioita täsmällisesti unissani.
Osaan kakata haamukakkoja. Pepusta tulee selvästi jotain, mutta kun nousen pöntöltä, pöntössä ei näy mitään. Myöskään paperiin ei jää mitään.
Saan ihmiset ärsyyntymään olemassaolollani.