Nyt tiedän miksi puolituttu nainen on sinkku
Huumorintajuttomuus ja besserwissermäisyys! Ei auta vaikka on muodot kuin Venuksen ja kasvot kuin missillä jos ei ole huumorintajua mutta haluaa päteä kaikessa.
Kommentit (24)
Onko sun mielestä parisuhde palkinto hyvistä ominaisuuksista eikä valinta? Ja sen puute taas rangaistus joistain piirteistä joita sinä pidät huonoina ihmisessä?
Annas kun kerron elämästä: kaikki eivät tahdo parisuhdetta. Toiset taas ovat valmiita kompromisseihin sellaisen saavuttaakseen ja ovat valmiita vaikka mihin säästyäkseen parisuhteettomuudelta.
Vierailija kirjoitti:
"Haluaa päteä kaikessa" tarkoittaa sitä, että jos mies saa jotain kautta selville, edes kiertotietä tai joltain toiselta ihmiseltä, että nainen tietää jostain enemmän kuin mies tai on älykkäämpi kuin mies, niin se käy kovasti miehen pikku itsetunnolle ja se on sitten miehen mielestä sen naisen vika.
Ap on nainen
Vierailija kirjoitti:
Onko sun mielestä parisuhde palkinto hyvistä ominaisuuksista eikä valinta? Ja sen puute taas rangaistus joistain piirteistä joita sinä pidät huonoina ihmisessä?
Annas kun kerron elämästä: kaikki eivät tahdo parisuhdetta. Toiset taas ovat valmiita kompromisseihin sellaisen saavuttaakseen ja ovat valmiita vaikka mihin säästyäkseen parisuhteettomuudelta.
Tiedän että haluaa parisuhteen sillä on yhteisissä illanistujaisissa kertonut haaveistaan löytää mies. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Haluaa päteä kaikessa" tarkoittaa sitä, että jos mies saa jotain kautta selville, edes kiertotietä tai joltain toiselta ihmiseltä, että nainen tietää jostain enemmän kuin mies tai on älykkäämpi kuin mies, niin se käy kovasti miehen pikku itsetunnolle ja se on sitten miehen mielestä sen naisen vika.
Ap on nainen
Ahaa, siis kateellen nainen, joka tykkää puukottaa muita naisia selkään, jos kehtaavat näyttää paremmalta.
Onko puolitutusta ensimmäinen vaihe melkeintuttu? Itse olen sinkkuna ollut koko elämäni, huumorintajua löytyy, mutta ei oo muotoja eikä kaunista kasvoa. Muutenkin kyllä "parhaat vitsini" heitän yleensä oikein läheisten kesken. Tuntemattomille saatan tuntua olevani huumorintajuton ja totinen.
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti - jos parisuhteessa on ongelmia, niin voisikohan se teillä (ja yläpeukkuttajien armeijalla) johtua ihan puhtaasti seksistisestä suhtautumisesta miehiin? Tai oikeammin - jos olette noin miesvihamielisiä, niin mitä te suhteesta edes haette?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on nainen
Ahaa, siis kateellen nainen, joka tykkää puukottaa muita naisia selkään, jos kehtaavat näyttää paremmalta.
Eiköhän kohtele miehiäkin samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Näin jotkut naiset oikeasti uskovat. Vuonna 2016....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ihan tutkittu juttu. Älykkäämmän naisen seurassa miehet kokevat uhan tunnetta ja itsetunnon laskua. Miesten itsetunto kärsii myös, jos heille kerrotaan, että heidän kumppaninsa on pärjännyt hyvin älykkyystestissä. Naisilla ei vastaavaa itsetunnon laskua tapahdu. Tosin, jos nainen saa pelatessaan vaikka shakkia verkon yli tietää, että vastustaja on mies, nainen alkaa himmailemaan sen pelinsä kanssa. Kaikki tavallaan odottavat, että nainen esittäisi tyhmää ja se suututtaa miehiä (näköjään myös toisia naisia), jos nainen ei tätä huomaa tehdä. Hienoa, jos olet se poikkeus.
Huumorintajuttomuus on turn off molemmissa sukupuolissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ihan tutkittu juttu. Älykkäämmän naisen seurassa miehet kokevat uhan tunnetta ja itsetunnon laskua. Miesten itsetunto kärsii myös, jos heille kerrotaan, että heidän kumppaninsa on pärjännyt hyvin älykkyystestissä. Naisilla ei vastaavaa itsetunnon laskua tapahdu. Tosin, jos nainen saa pelatessaan vaikka shakkia verkon yli tietää, että vastustaja on mies, nainen alkaa himmailemaan sen pelinsä kanssa. Kaikki tavallaan odottavat, että nainen esittäisi tyhmää ja se suututtaa miehiä (näköjään myös toisia naisia), jos nainen ei tätä huomaa tehdä. Hienoa, jos olet se poikkeus.
Tästä sivusta huomautan, että itse olen aina yrittänyt löytää itseäni fiksumman kumppanin.
Se että naiset peittelevät kyvykkyyttään on minun kannaltani turhauttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä sivusta huomautan, että itse olen aina yrittänyt löytää itseäni fiksumman kumppanin.
Se että naiset peittelevät kyvykkyyttään on minun kannaltani turhauttavaa.
Mahtavaa, että on tuollaisia miehiä! Tässä jaksaa taas hetken aikaa uskoa ihmiseen.
Mä yritin aikanaan valita sellaista kumppania, jonka kanssa ei tarvitsisi esittää mitään, kun olen huono esittämään, edes tyhmää. Luulin, että tuolla, johon päädyin, oli niin pollea itsetunto, ettei sillä ole väliä, millainen olen häneen verrattuna tai kavereittensa silmissä. Aluksi se tuntui toimivan. Mutta pieleenhän se sitten meni, kun iän ja kokemuksen erot tuppaavat tasoittumaan ajan kanssa. Nyt mulla sitten on sellainen kateellinen, herkkäitsetuntoinen mies, jollaista en halunnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on nainen
Kaunis ulkonäkö on omistajalleen enemmän tai vähemmän ansaitsematon lahja.
Vittumainen luonne, mukaanlukien huumorintajuttomuus ja besserwisser-asenne on ikäviä piirteitä kenessä tahansa ihmisessä. Turha niitä on millään ulkopuolisella asialla selitellä.
Huumorintajuton = ei naura ap:n vitseille
Besserwissermäisyys = tiesi jostain asiasta enemmän, kuin ap ja korjasi ap:n väärää luuloa
Ei ole kateutta, vain elämänkokemusta, nähdä että joidenkin ihmisten kumppanina olisi huomattavan vaikeaa elää. Noita perfektionisteja ja besserwissereitä on miehissäkin. Joillekin on vain kauhean vaikea mukautua ja tehdä kompromisseja. En ole ap ja olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Huumorintajuton = ei naura ap:n vitseille
Besserwissermäisyys = tiesi jostain asiasta enemmän, kuin ap ja korjasi ap:n väärää luuloa
Näinkin voi olla.
Tosielämässä kuitenkin törmää ihan oikeasti huumorintajuttomiin besserwissereihin. Ovat pääsääntöisesti hyvin herkkähipiäisiä tämän piirteensä suhteen ja mieluusti siirtävät savolaisittain "vastuun kuulijalle".
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kateutta, vain elämänkokemusta, nähdä että joidenkin ihmisten kumppanina olisi huomattavan vaikeaa elää. Noita perfektionisteja ja besserwissereitä on miehissäkin. Joillekin on vain kauhean vaikea mukautua ja tehdä kompromisseja. En ole ap ja olen nainen.
Ota nyt huomioon, että miehillä vaativa ph tulee usein samassa paketissa narsistisen ph:n kanssa, kun naisilla vastaavaa yhteyttä ei ole. Naisperfektionistit tuppaavat vaatimaan lähinnä itseltään. Voi tosin olla, että naiselta sekään ei riitä noin parisuhdemielessä.
1/5/10/13
Ehkä se nainen on oikeasti fiksu ja pätee kaikessa ;) Voisit Ap kertoa vähän tarkemmin, miten se puolitutun huumorintajuttomuus ilmenee? Miksi tulit avautumaan vauvapalstalle jonkun puolituntinen asioista/miksi se kiinnostaa niin paljon, oletko kateellinen?