Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas eilen ukko huusi, en jaksa

Vierailija
13.09.2016 |

Oli pojan huoneessa pelaamassa ja käskin pois sieltä että teini-ikäinen pääsee nukkumaan. Huusi suoraa huutoa minulle että minulla on kyllä oikeus huutaa hänelle. Huoh....ei vaan jaksa tätä. Lapset pitää yhdessä ja talous. Muuten eroaisin. Oma elämä tuntuu todella huonolta.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa taas vastauksia, mikä teitä oikein vaivaa?

Jäi vähän epäselväksi mikä on oma mielipiteesi.

Vierailija
22/35 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae nyt ihan ensiksi apua masennukseen ja sitä kautta lähtevät muutkin asian selviämään, esim. mahdollinen taloudellinen tuki eron varalle jne. Mutta muista, että sinulla ei ole mitään diktatruurimaista rajatonta valtaa omia lapsia automaattisesti itsellesi vaan lasten etu ratkaisee tilanteessa. Masentuneen, rahattoman äidin koti ei taida ihan olla lapselle ihanne ratkaisu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näissä asetun aina lapsen asemaan

Ei ole rauhaa omassa huoneessa

Äiti itsekäs ja masentunut. Isä raivoova ja addikti

Miltähän tuntuisi?

Vierailija
24/35 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin siis aiemmin sanonut jo asiasta mutta ei tapahtunut mitään. Raahatako se olisi pitänyt huoneesta pois? Ukko on koukuttunut peliin ja pelaisi sitä koko ajan. On valvonut täysin öitä pelin takia ja mennyt vasta päivällä töihin kun pystyy tekemään niin. Lapset jääneet täysin vastuulleni. Jos en kärsisi myös masennuksesta niin eroaisin mutta ei kait ole hyvä masentuneena erota. Ja lisäksi saan vain vähän rahaa, emme tulisi toimeen. Meitä ei oikein yhdistä enää mikään. Voi olla että ukolla on jopa toinen vaikka en sitä usko mutta mahdollista se olisi. Olen vain niin turtunut jo etten välitä.

Ap

Masennus voi helpottaa eron myötä. Jostainhan se on oire.

Vierailija
25/35 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ees ilonen että miehes viettä aikaa pojansa kanssa. Perhesuhteet on järjettömän tärkeitä ja sen huomaa vasta kun ootasunut perhees jonka vanhemmat eroo lasten ollessa pieniä

Vierailija
26/35 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin aikaan tämä kaikki tapahtuu?

Vierailija
27/35 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, raha on toissijaista verrattuna mielenterveyteen. Minäkin masennuin huonossa parisuhteessa enkä edes tajunnut sitä kuin vasta oltuani pitkän aikaa yksin. Ero oli elämäni paras ratkaisu.

28/35 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoa, eli heräsin siihen että ukko huusi pojalle keskellä yötä että vie tietokoneen kokonaan pois. Poika itki. En tiedä mitä on tapahtunut, nukuin eri huoneessa. Mies katsoo kaiket yöt urheilua, Valioliigaa,NHL:ää jne...on hänellä työstressiäkin mutta tällä hetkellä tuntuu vaativan pojalta liikaa.

Ja suurimman osan mielestä pitäisi vain lähteä ja jättää lapset miehelle. Luulen että olen kuitenkin turvallisempi vaihtoehto.

Ja varmaan saan taas haukkuja kuten edellisissäkin viesteissä.

Ap

Vierailija
29/35 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suurimman osan mielestä sinun pitäisi ottaa lapset mukaasi, oikeassa elämässä.

Vierailija
30/35 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

bbbbbbb kirjoitti:

Jatkoa, eli heräsin siihen että ukko huusi pojalle keskellä yötä että vie tietokoneen kokonaan pois. Poika itki. En tiedä mitä on tapahtunut, nukuin eri huoneessa. Mies katsoo kaiket yöt urheilua, Valioliigaa,NHL:ää jne...on hänellä työstressiäkin mutta tällä hetkellä tuntuu vaativan pojalta liikaa.

Ja suurimman osan mielestä pitäisi vain lähteä ja jättää lapset miehelle. Luulen että olen kuitenkin turvallisempi vaihtoehto.

Ap

Veikkaan silti että suurin osa on vain sitä mieltä että selvität itse tuon ja ajat sen äijäsi helvettiin sieltä lapsen huoneesta että lapsi pääsee nukkumaan? Mutta sua kohtaan on tehty nyt väärin täälläkin? Y-hyyyyyy?

Anna kun arvaan: olet kotiäiti? Olet ollut jo monta vuotta? Sulla ei ole rahaa ja jos sä lähdet niin sit ne lapset ei sais välttämättä edes omia huoneita? Ja se on helpompi itkeä täällä ja olla uhri kun yrittää selviytyä asiasta?

Vierailija
31/35 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä ei siis ole pelilaitteita esim. olkkarissa aikuisia varten? Kuullostaa hirveältä kämpältä, ei ihme että on hermo kireällä.

Vierailija
32/35 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

bbbbbbb kirjoitti:

Ap

Olet provo

Vierailija
33/35 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakkohan se on käskeä, jos ei itse millään tajua, että lapsen pitäisi päästä nukkumaan.

Et vastannut kysymkseen.

Ai mihin kysymykseen? Ei aloituksessa ollut kysymystä.

Vierailija
34/35 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ketään toista ole. Peliriippuvuus ei silloin olisi noin hillitöntä, kun olisi muut mielessä.

Vierailija
35/35 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up