Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

19 vuotias katosi Lahdessa - Minni vaatteissa

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikki/minni -kuva/kuvio kertoo sherlock mammoille että kyseessä on pakko olla kehitysvammainen :'D ootte te ihania.

Ei vaan se, että katoamisesta ilmoitetaan jo muutaman tunnin kuluttua antaa ainakin neljä vaihtoehtoa, joista vammaisuus on yksi, toine on mt-ongelmat ehkä itsetuhoinen ja kolmas, että ei vammainen, mutta voi olla erityisihminen, jolle vieras ympäristö voi olla haastava sekä neljäs  säännöllistä lääkitystä tarvitseva, joka ei selviä pitkään yksinään. Niin ja sitten on vielä yksi, että voi olla jotain ihmissuhteissakin, miksi katoamisesta ollaan huolissaan. 

Voi myös olla että häntä on uhkailtu ja nyt poliisi pelkää. Viimeksi tänään näin kun yksi keski-ikäinen mies uhkasi tappaa 19-vuotiaan naisen facebookissa.

Vierailija
22/24 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, mulla on nallen kuva yöpaidassa. Toivottavasti en ikinä unissakävele itseäni kadoksiin:)

N36

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Hello Kitty-pikkareita, ja aamutakki. Ja pyjamakin. Ja täytän 44 v. Olen ilmeisesti syvästi kehitysvammainen.

Vierailija
24/24 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on Hello Kitty-pikkareita, ja aamutakki. Ja pyjamakin. Ja täytän 44 v. Olen ilmeisesti syvästi kehitysvammainen.

Jokseenkin omituinen ainakin, jos tuolla vaatetuksella lähdet ulos hortoilemaan ja saat toiminnallasi itsesi "etsintäkuulutetuksi".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi