Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tienaan tukina 3130e kuussa ja mielestäni elämäm laatu on oikein hyvä

Vierailija
12.09.2016 |

Yhteensö kun kaikki tuet aummattaan yhteen

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-1/5

Vierailija
2/23 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla maanviljelijä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 780e ja siitä maksan vuokran (500e), ruuan ja elämisen ylipäänsä. Koen elämänlaatuni hyväksi :) Oikeasti. On katto pään päällä ja ruokaa.

18N

Vierailija
4/23 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Varsinkin jos saat ansiosidonnaista ja tai muutama lapsi ylsinhuoltajan papereilla niin siinähän se. :)

Vierailija
5/23 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä 780e ja siitä maksan vuokran (500e), ruuan ja elämisen ylipäänsä. Koen elämänlaatuni hyväksi :) Oikeasti. On katto pään päällä ja ruokaa.

18N

Ostat jotain x-tra ruokaa ja olet puolen kuusta syömättä, toisaalta et käy suihkussa kuin kerran kuussa jottei vettä mene liikaa. Kirjastossa av-palstailet!

Vierailija
6/23 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkani on 4000 mutta se ei riitä. oon köyhä eikä sossukaan anna.

Vierailija
7/23 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla ap. Hienoa, kun ihmiset ovat tyytyväisiä elämäänsä. Toivottavasti näin on jatkossakin.

Vierailija
8/23 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helposti. Varsinkin jos saat ansiosidonnaista ja tai muutama lapsi ylsinhuoltajan papereilla niin siinähän se. :)

Pitää olla aika kova palkka et sais ansiosidonnaista 3000 /kk. Tietty jos on saanut 5000 palkkaa, harvemmat kyllä.

Ite saan "vaan" 1400/kk ja kaksi lasta. Mut en ole yh.

Vierailija
9/23 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/23 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla maanviljelijä.

Oon kaupungissa

Vierailija
11/23 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteensö kun kaikki tuet aummattaan yhteen

Tukia haetaan ja saadaan, ei tienata. Eikä aloituksellasi ole järkevää merkitystä kun et kerro mistä eri tuista saamasi tuet koostuvat.

Vierailija
12/23 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

18N

Ostat jotain x-tra ruokaa ja olet puolen kuusta syömättä, toisaalta et käy suihkussa kuin kerran kuussa jottei vettä mene liikaa. Kirjastossa av-palstailet!

Mitä vikaa X-tran ruuissa? :D En kyllä ikinä ole ostanut, mutta Rainbowta kyllä. Joka pv syön aamupalan, ruuan koulussa (eh eh tämä tietenkin vain ma-pe), kotona ja iltapalan + välipalat (hedelmiä ja vihanneksia, saa jopa kilon eurolla). Suihkussa käyn joka pv ja ihana kiinteä 15€/kk maksu siinä :D Kotona on 100 megan netti (kiitos taloyhtiön sopimuksen 9,95€/kk) ja puhelimessa 4g :) Mutta melkein meni oikein!

Sitä rahaa yllättävästi jää, kun kävelee/pyöräilee, tekee oikeastaan kaikki ruuat alusta asti itse (samalla saa myös terveellisempää ruokaa ilman turhia lisäaineita, jos vain kinee), ei polta, eikä käytä alkoholia. En myöskään shoppaile turhia.

Kyllä minä johonkin panostan ja se on minun (400e) älypuhelin. Pystyin ostamaan sen ilman osamaksua 1,5v säästämisen jälkeen.

18N

Vierailija
13/23 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on tienauksen rienausta. Saatanan pummi siivelläeläjä!

Vierailija
14/23 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitäpä lista siitä kaikesta, mitä me veronmaksajat sinulle maksamme, vaikket tee meille edes työtä.

Vierailija
15/23 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, Mulla on kaveri joka on neljän lapsen yh ja hän saa enemmänkin kuin tuon, kun ihan kaikki tuet lasketaan yhteen. Onhan se enemmän, kuin mitä mulle jää käteen yli keskipalkkaisesta työstä. Mutta kuluttaahan lapset.

Asunnosta olen hänelle kateellinen. Hyvällä alueella Helsingissä, hän ei ikinä olisi omalla työllään pystynyt tuollaista hankkimaan omaksi tai maksamaan vuokraakaan siitä. Stadi omistaa kämpän ja Stadi ja Kela hoitavat vuokran.

En tiedä. On tässä systeemissä aika paljon pielessä.

Vierailija
16/23 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nyt te tukipummit jo tienaatte ne tukenne? Ei, te olette verenimijöitä loisiessanne muiden kustannuksella. Ihmissaastaa.

Vierailija
17/23 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan vähä reilu 900e tukina.. (työmarkkinatuki+9e päivä koska käyn kuntouttavassa työtoiminnassa + asumistuki :) elämiseen jää joka kuukausi vuokran ja laskujen jälkeen n. 350e ja pärjään mainiosti.. Sossusta en hae mitään vaikka varmaan saisin, ainoastaan psykoterapialaskuissa auttavat mutta joka kuukausi en jaksa sossusta hakea.

Vierailija
18/23 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, Mulla on kaveri joka on neljän lapsen yh ja hän saa enemmänkin kuin tuon, kun ihan kaikki tuet lasketaan yhteen. Onhan se enemmän, kuin mitä mulle jää käteen yli keskipalkkaisesta työstä. Mutta kuluttaahan lapset.

Asunnosta olen hänelle kateellinen. Hyvällä alueella Helsingissä, hän ei ikinä olisi omalla työllään pystynyt tuollaista hankkimaan omaksi tai maksamaan vuokraakaan siitä. Stadi omistaa kämpän ja Stadi ja Kela hoitavat vuokran.

En tiedä. On tässä systeemissä aika paljon pielessä.

Näissä aina unohtuu, että sillä yh:lla on ne lapset. Kuulostaako oikeasti rikkaalta elämältä jos viisihenkinen perhe saa nettona jotain kolme tonnia ja siitä menee varmasti yli tonni asumiskuluihin? Se on karkeasti arvioiden sana kuin jos yksineläjällä jäisi asumiskulujen jälkeen nelisensataa euroa kuussa muihin kuin asumiskuluihin.

Vierailija
19/23 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mulle.

En maksa enää veroja Suomeen ja omaisuutenikin olen sieltä myynyt. Maksakaa te muut vaan noiden luksuseläminen.

Vierailija
20/23 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta avaa ap vähän enemmän. Tukia saat tuon verran mutta pitääkö siitä maksaa vielä vuokra? Ja monta henkilöä tuolla summalla pitää elättää? Sitten vasta tietää onko tuo hyvä summa. Jos nimittäin tuo summa koostuu työmarkkinatuesta, asumistuista ja lapsiin liittyvistä tuista niin pitää olla tosi monta lasta ja melko kallis vuokra että tuollaiseen summaan päästään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi