Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koskaan nähneet/kokeneet mitään yliluonnollista?

kokemuksia?
12.09.2016 |

Itselläni on pari kokemusta joita välillä mietin. Ensimmäinen on ehkä mietityttänyt minua enemmän. Asuin jo silloin nykyisessä asunnossani, ja enne tuota kokemusta tai sen jälkeen ei ole mitään outoa tapahtunut.

Heräsin keskellä yötä kuten minulla on usein tapana. Muistan pyörineeni sängyssä odottaen että uni taas tulisi. Käännyin huonetta päin ja avasin silmäni. Aloin katsella keittiön oviaukkoa jossa selvästi seisoi n. 10-vuotias poika. Säikähdin ihan älyttömästi. Nousin jopa ylös ja katsoin vain poikaa, räpyttelin silmiäni mutta poika vain oli ja seisoi keittiön oviaukolla. Poika jopa nosti kätensä tervehtiäkseen. Muistan edelleen hyvin selkeästi miltä poika näytti, hänen vaatteensa hiuksensa jne, ja sen ettei poika kadonnut vaikka räpyttelin silmiäni ja nousin ylös. Poika hävisi vasta kun laitoin yövalon päälle. Tapahtuneest meni todella kauan ennen kuin uskalsin sammuttaa valot/telkkarin ennen nukkumaan menoa. Olen yrittänyt miettiä mikä tämä juttu oikein oli. Unihalvausta olen miettinyt mutta miksi olin täysin hereillä, pystyin liikkumaan jne. Myös se että muistan olleeni täysin hereillä ennen kuin käänsin katseeni keittiön ovelle. Tämä on varmaan omista kokemuksistani sellainen mikä oikeasti säikäytti, sillä en osaa selittää asiaa. Näkemäni hahmo muistuu edelleen mieleeni niin selvästi.

Toinen outo kokemus oli viime kesän ulkomaan matkalta. Olimme kesällä eteläeuroopassa jossa tosiaan päivisin reulusti yli 30 astetta, eli melkoisen lämmintä. Hotellihuoneemme oli kuitenkin kylmä kuin jääkaappi, varsinkin öisin. Mulla on joskus talvisin jäänyt ikkuna auki, kylmyys tuntui melkein samalta, paitsi että oltiin etelässä. Kylmyyden lisäksi hotellihuoneessa tapahtui pari juttua mitä säikähdettiin ihan kunnolla. Kattovalo rätsähti päälle itsestään ja sammui vähän ajan päästä. Toinen oli kun istuin omalle sängylle ja telkkari meni päälle, luulin ensin istuneeni kaukosäätimen päälle mutta huomasin että se oli kolmen metrin päässä pöydällä yksinään. Kerran telkkari oli myös päällä kun tultiin rannalta sisälle. Siskoni myös tunsi että huoneen kylppärin lavuaarin alla oli joku, itse tätä en tuntenut.

Onko muilla tapahtunut jotain outoa mitä ette osaa selittää? en kaipaa mitään läppää mielenterveydestä kiitos.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme