Mieheni käy aina suihkussa kun tulee töistä kotiin. Onko merkki pettämisestä.
Olen täältä lukenut että voisi olla merkki siitä. Nyt vähän mietityttää...
Kommentit (32)
Ap kuinka sinisilmäinen sinä olet? Tuohan on nyt ihan selvää että mies on pettänyt sinua jo pitkään ja suunnittelee eroa.
Muuten, oletko varma ettei miehesi ole reptiliaani?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin käyn aina töistä tultuani suihkussa tai saunassa. Se on jonkinlainen merkkipaalu työpäivän ja illan välillä. Olen sinkku ja asun ihan yksinäni.
Petturisika!
Niinpä. Otan itseni puhutteluun, kunhan ensin jäähdyn näiden löylyjen jälkeen.
7
Oisko vaan järkeä kysästä äijältä tuosta tavasta? Vai huomaatko kun oikein ajattelet moista kysyväsi ääneen, että kuinka tyhmältä ihan oikeasti kuulostat?
Taas kerran ihmettelen että mistä pariskunnat nykyään ylipäänsä toisilleen puhuu.. Kaikkea epäillään mutta mistään ei uskalleta puhua!
Itse olen sanonut toimiston tytöille, että käyttäkää hillitysti tai ei ollenkaan hajusteita. Ei tarvitse käydä turhaan suihkussa.
Kaikesta voi päätellä että on pettänyt kun tarpeeksi sukat mustuu.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen sanonut toimiston tytöille, että käyttäkää hillitysti tai ei ollenkaan hajusteita. Ei tarvitse käydä turhaan suihkussa.
Huulipunan kanssa täytyy olla varovainen. Siksi mustat alkkarit. Jos terskaan jää jäljet huulipunasta ne tarttuvat vaaleisiin housuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin käyn aina töistä tultuani suihkussa tai saunassa. Se on jonkinlainen merkkipaalu työpäivän ja illan välillä. Olen sinkku ja asun ihan yksinäni.
Petturisika!
Niinpä. Otan itseni puhutteluun, kunhan ensin jäähdyn näiden löylyjen jälkeen.
7
Muista huomenna ostaa lepyttelykukkia ja suklaata. Kyllä se siitä. Uskon, että saat asiat selvitettyä eikä tartte erota.
Olehan ihan rauhassa. Töiden jälkeen suihkussa käynti voi olla päinvastoin: sinun ajattelemista! Haluaa olla suihkunraikas, kun tulee monen tunnin työpäivän jälkeen kotiin luoksesi! Vastaa tuohon tapaan hyvällä! Pidä itsestäsi myös huolta ja jos olet kotona ennen häntä, niin laita jo jotain syötävää.
Minun mieheni hyvin harvoin viitsii käydä suihkussa töistä tultuaan, tai edes illalla, mutta töihin lähtiessään viipyi kyllä kauan ja peseytyi huolella ja hyväntuoksuisilla aineilla. Minusta sellainen käytös tuntui todella pahalta. Kun joutui sitten asumaan työkämpässä (vuokrasi työkaverinsa kanssa pienen asunnon työpaikkakunnalta, kun matka liian pitkä kotoa), niin huomasinpa viikonloppua siellä viettäessäni (työkaverin mentyä kotiinsa), että kylpyhuoneessa oli laadukkaita ja miehekkään tuoksuisia miesten hygieniatuotteita, joita mieheni ei koskaan osta kotiin, eikä kyllä käytä kotona muutoinkaan mitään erityisiä miesten hajusteita. Mies selitti niiden olevan kämppiksensä, mutta kun he pian muuttivat siitä pois ja se kämppis lähti ensin tavaroineen, niin kylppäristä kyllä katosi kaikki sen kaverin omat tavarat, mutta ne pesuaineet jäi! Totesin vain miehelleni, että ne eivät olleet sen kaverin, josta mies raivostui ihan hirveästi, siis järkyttävästi! Tajusin, että oli valehdellut minulle ja nyt jäi kiinni. Miksi käytti niitä erikoisaineita, kun minä en ollut paikalla? No, monta muutakin valheenpoikasta häneltä pääsi, ja kerran löi jopa nyrkkiä pöytää, että tästä asiasta ei puhuta tämän enempää! Ei kestänyt päivänvaloa kaikki hänen elämänsä. Minä kärsin, mutta ajattelin, että se on hän, joka tekee väärin ja valehtelee, en minä! Minä olen syytön hänen kaksinaamaiseen elämäänsä. Hän räyhäsi, että pettämisestä et häntä kyllä kiinni saa. En saanut (en kyllä kaikkia keinoja kokeillutkaan), mutta lähes kaikki pettämisen merkit kyllä havaitsin. Niihin ei kuulunut suihkussa käynti töistä tullessa.
No. Onko käynyt aina vai onko joku uusi päähänpisto? Onko työpäivä aiempaa pidempi? Pukeutuuko sinne töihin aiempaa paremmin? Onko seksin määrä muuttunut? Onko kotona omituisen salamyhkäinen kännykän/tietokoneen suhteen, mustasukkaisempi, huomioivampi/äkäisempi kuin aikaisemmin? Olethan jo haistellut miehen pyykit läpikotaisin sekä tutkinut taskut/auton/puhelimen jos pääset käsiksi?
Voit tietysti pyöritellä näitä kysymyksiä oman pääsi sisällä niin kauan että tulet hulluksi. Tai sitten voit jo huomenna kysäistä, onko siellä toimistolla mennyt ilmastointi rikki.
Mun mies tekee töitä eräässä hallissa ja on työpäivän jälkeen ihan paskainen ja öljyinen niin totta kai käy suihkussa että ei likaisena sotke paikkoja
Minun mieheni käy saunassa työpaikalla ennen kotiinlähtöä! Onkohan hän homo? Ties vaikka telakoituisivat siellä!!!