Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa joka ei pystynyt imettämään koska ei tullut maitoa?

Vierailija
12.09.2016 |

Ja kaikki konstit kyllä käytin. Join paljon, kokeilin rintapumppua ysm mutta maitoa ei vaan alkanut tulemaan. Jos ei olisi korvikkeita ollut olisi lapsi kuollut nälkään. Olenko ainoa jolle kävi näin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole, minulle kävi samoin. Edes maidontuloa lisäävät lääkkeet eivät auttaneet. Imetyksen epäonnistuminen oli kova pala, mutta ihan hyviä korvikkeet olivat. Lapset kasvoivat ja voivat hyvin, nyt ovat jo nuoria aikuisia.

Vierailija
2/8 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli vain toisesta rinnasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmasti ole. Itse yritin epätoivesti pumpata, jopa niin paljon pumppasin, että verta ja vain verta sain tulemaan. Sitten riitti ja korvikkeet kehiin.

Lapsi oli ensimmäisen kerran sairaana 7-vuotiaana ja senkin jälkeen vain harvoin. Allergioita ei ole.

Harmittaa näin jälkikäteen oma epätoivoni imetyksen suhteen.

Vierailija
4/8 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole todellakaan ainoa. Olet yrittänyt parhaasi, että maito tulisi, se riittää. Olet loistava äiti ja äitiys on kaikkea muutakin kuin vain imettämistä. 

Vierailija
5/8 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista. Onko teiltä tutkittu syytä sille, ettei maitoa alkanut erittyä? Jotain hormoniongelmia vai joku fyysinen poikkeavuus?

Esim. stressihän häiritsee toki oksitosiinin tuotantoa (joka olennaista maidon tuotannolle), mutta tuskin sentään sellaisenkaan takia maitoa jäisi kokonaan tulematta.

Minulla tuli jo raskausaikana rinnoista puristamalla esimaitoa. :o

Vierailija
6/8 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakaan ei maidantuontanto käynnistynyt kuin vitsin verran. Nälkään olisi kuollut. Monia suruja ja huolia ennen kuin korvikkeeseen siirryttiin, komian kokoinen tyttö siitä kasvoi.

Olin surun murtama, kunnes lopulta uskoin sen mitä lääkäri sanoi.

Ainoa asia mitä lapsi äidiltään oikeasti tarvitsee on rakkautta, maitoa saa kaupastakin.

Vierailija
7/8 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ET!

Synnytin ihan täysiaikaisen terveen tytön ja maito ei vaan noussut rintoihin. Olin sairaalassa viikon kun yritettiin saa maito herumaan. Vuokrasin kotiinkin sellaisen sähkökäyttöisen rintapumpun.

Veristä vettä tuli pari milliä tyhjistä tisseistä. Nännit hajosi totaalisesti ja rinnat oli kipeät...kuin salamat olisi iskenyt rintojen sisällä. Kuukautisetkin alkoi tasan 28pv. synnytyksestä.

Toisen lapsen kanssa maito nousi rintoihin 5 päivää synnytyksestä. Onnistuin osaimettämään 3kk. Olin onnellinen tästäkin vähästä.

Hyvin kasvoivat lapset korvikkeella. Tyttökin nukkui täydet yöt jo 3kk.

Vierailija
8/8 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olisit ainoa? Ei se imetys ole mikään itsestäänselvyys. Hyvin yleistä että maito ei joko riitä tai sitä ei erity ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi