Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***LOKAMAMMAT (2) sunnuntai***

05.03.2006 |

Huomenta, täällä ollaan jo aamupalat syöty ja Hesarit selattu. Ja tietty ei muuta tekemistä kuin tulla koneelle...ei vaiteskaan...onhan tuota...mutta kun koneen jouduin aukaisemaan enivei toista asiaa varten piipahdanpa tännekin.

Viime yö oli taas poikien, hyvin tuli itse nukuttua mutta aikaisin sitä kuitenkin nousee. Meillä alkaa päivät jo 07 maissa, poika menee jo 20 jälkeen nukkumaan joten onhan siinä jo yöunille pituutta.

Tuli tuossa mieleen, pitääkö kukaan muu kirjaa vauvan syömisistä? Jos ei siis rintamaidolla. Me pidetään koska pojalle joudutaan antamaan kolmesti päivässä lääkettä, ja jos ei niitä kirjoita ylös että milloin on annettu ' ei pysty' muistamaan, ja siinä samalla on muodostunut ' päiväkirja' , kirjataan myös ruoat ja millainen päivä on ollut, mitä oppinut jne jne.

Jep täytyy ruveta hoitamaan ne muuta nettiasiat.

Sunnuntaita!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on uinnit uitu ja vihdoin päästiin kokeilee ihan oikeesti sukellusta ja se meni tosi hyvin, tosin Jesse ei tainnu edes huomata koko hommaa, kun sukellus tapahtui kannutuksen yhteydessä. Mutta joka tapauksessa selvittiin koko uinti reissusta ilman itkua. Kai pikkumies oli hyvin levänny kun en nostanu heti syönnin jälkeen aamulla ylös vaan annoin sen nukkua vielä puolisen tuntia. Nyt se sitten vetelee unosia tuolla ulkona.

ROM:Mä alussa kirjotin ylös koska Jesse söi tissiä ja kummasta oli syönyt kun en aina muistanu, mutta nykyään menee kummatkin tissit niin en sitten kirjaa ylös. Mutta pidän kyllä Jessen kehityksestä päiväkirjaa, pidin jo raskaus aikana ja nyt sitten olen jatkanu, onhan meillä toi vauvakirjakin mutta sieltä päiväkirjasta on sitten helppo poimia tiedot.

Kyllä pitäis nyt laittaa ylös että mitä hedelmä soseita Jesse on maistanut ja seurata vähän jos tulee jotain. Nyt on tullut jotain pikkuisia punaisia läiskiä, kädessä on yksi jota se eilen oikein imeskeli niin se oli tosi pahan näkönen mutta aamulla oli taas vaaleempi ja kaulassa oli joku läntti tänään. Jesselle kyl tulee aika herkästi painaumista jälkiä joten tarttee seurata tarkasti.

Mitä te muuten teette niille käytetyille sosepurkeille? Ei niitä varmaan kaikkea voi säästää, tulee ihan älyttömästi. Onko ideoita mitä vois askarrella tai mitä säilyttää, meillä on yhessä purkkaa ja yhessä teetä siis sellasta " hötöä" mikskä sitä sanotaan :-D

Nyt tais kuivasurumpu tehdä hommansa joten menen viikkaamaan lakanat että saan uudet sinne pyörimään.

T.Silja

Vierailija
2/5 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tämä aamu alkanut jo klo 6 jälkeen ja kyllä täytyy sanoa, että VÄSYTTÄÄ! Nukkumaan menin klo 22. Flunssaa sairastetaan nyt miehen kanssa molemmat. Tytöllä se ei kestänyt kuin pari päivää, mutta pientä yskää on vielä jäljellä.

Neiti on alkanut taas yönsä nukkumaan hyvin; nyt mennään kahdella syötöllä keskimäärin, kun 2½kk-4kk iässä tyttö söi öisin ainakin sen 4 kertaa ja ähisi nukkuessaan.

ROM: Voi, kun itsekin jaksaisi olla tyytyväinen ja pirtsakka aamu seitsemän herätyksiin. XO *haukotus* Justi aloitinkin uuden aiheen päivärytmiin liittyen ja mitenkähän voisi yöunia vähän pidentää.. Ei kait tähän loppujen lopuksi auta kuin tottuminen...

SILJA: Pilttipurkeista voisi vaikka joululahjaksi askarrella esim. sinappipurkkeja, jossa itsetehtyä sinappia jos osaa tehdä sitä. Toki muitakin mausteita voi laittaa.

Tyttö nukkuu nyt vaunuissa ulkosalla. Broilerit kihisee uunissa riisin kera, joten ei kait tässä auta kuin lähtä syömään. =)

PÄIVÄNJATKOJA!

-Pepca-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska mamma täällä, vieläkin yöpuku päällä.On taas villasukkapäivä, näköjään.

Juu, Silja, nyt tiiänkin mitä kirppistä tarkoitat.Oon joskus aikojen alussa käyny siellä, mutten aikoihin..Tai ainaskin siinä videovuokraamon yhteydessä samassa talossa, oli joskus semmonen itsepalvelukirppis. Pitääpi joku päivä kävästä tutustumassa.

Ikävä juttu, kun se busalakko alkaa..Ei vaikuta muka Hesan sisäiseen liikenteeseen, mutta esim.meijän lukiolaisen koulumatka hankaloituu pirusti, kun koululle päin menevä bussi on just niitä lakossa olevia:o(. Jokohan se kehtais fillarilla polkasta, jos ei kauheeta pakkasta tule.

Mutta stadiin pääsen, niin syöpöttelyreissu Santa Fe:ssä onnistuu.Jippii!

Pitäs kipasta lähikaupassa kohta hakemassa ainekset kinkkukiusaukseen..Taas kaamea pähkääminen, mitä laittas ruuaksi, mutta tommonen uuniruoka on niin kivan helppo tehtävä ja riittää huomiseksi lounaaksikin sitten.

Sisarukseni tulevat kyläilemään tänään, niin ehkäpä pitää tää yökkäri sittenkin riisua hetkeksi.

Nyt on taas pää niin tyhjä, etten muista taas mitään, mitä piti kirjoittamani.. Paanpa mietintämyssyn päähän ja palailen myöhemmin uudelleen...

Rauhaisaa sunnuntain jatkoa!

Truutta ja Milo

Vierailija
4/5 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollain jotain muutakin tekemistä sunnuntaina, kuin kävästä täällä, ihan pikaseen ees?

Toisella silmällä katselen Jone Nikulan valssaamista, ja aika hauska nähä tommonen pitkätukka-rokkari vakavana valssaamassa puku päällä..

Tosta vauva-kirja ja päiväkirja asiasta: Oon yrittänyt joka vauvasta täytellä noita kirjoja, ja lapsi lapselta huonommalla menestyksellä:o(. Mutta siitä oon yrittänyt pitää kiinni, että kaikki lasten hauskat puheet oon samantien kirjoittanut ylös vaikka nenäliinaan, ettei unohdu ja sitten siirtänyt ne kirjaan. Lasten mielestä on tosi kiva kuulla, miten ne on jotain sanoja vääntänyt tai millaisia " lasten suusta" -juttuja ovat sanoneet. Usein lapset tulevatkin pyytämään, että lukisin niitä juttuja.

Galluppia paan sen verran, että minkälaista huonekaveria teillä oli sairaalassa, jos ette olleet perhehuoneessa? Mulle nääs sattui niin kiva äippä, että heti osu huumorit yksiin, ja se puolitoista päivää, joka oltiin samassa huoneessa, naurettiin aivan hirveesti. Sitte ollaan vielä saman ikäiset (siis yhtä vanhat, ei mitään teinejä enää) ja nyt ollaankin tekstailtu aika ahkeraan ja parin viikon päästä mennään Milon kanssa kylään treffaamaan " tyttökaveria" .

Milo on taas uni-itkuinen, notta kait se on luovutettava tämä pino seuraavalle, joka joutaa jatkamaan höpinöitä..

Arki se alkaa taas huomenna, huoh, mutta vielä on viikonloppu, joten nautitaan siitä loppuun asti!

Heipsutirallaa

Terkut kaikille kamuille Milolta ja äiteeltä

Vierailija
5/5 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja missä on kokonaan toinen loka pino?

Sain taas Jessen nukkumaan, ihme viuhtomista ja huitomista ja sit ihan yhtääkkiä vaan sammuu. Se on nyt löytänyt kielensä ja se roikkuu koko ajan ulkopuolella, tuttikaan ei pysyny suussa tossa nukutuksessa kun tunki kieltä ulos.

Mun huonekaverit sairaalassa oli tosi mukavia, olen tosin itse hirveen ujo ihminen että en saa kovin helposti uusia tuttavuuksia, olen vaan jotenkin niin huono puhumaan, meitä oli siellä huoneessa kolme naista ja ne kaks sit oli enempi " kavereita" ja sopi kai jatko tapaamisenkin kun asuivat samalla suunnalla ja olivat saman ikäisiä, minä vähän nuorempi mutta kyllä ne siis jutskas munkin kanssa jos tuli sellanen tilanne. Harmittaa etten osaa olla ihmisten kanssa.

Jesselle on alkanu nyt tulee kuivia kohtia vartaloon, saa nähä onko se vaan pakkasen aiheuttamaa vai ehkä atooppista tai allergiaa. Rasvannut en ole vielä kun se äitiyspakkauksen rasva teki Jessen ihon niin punaseks että tarttee varmaan ostaa jotain herkempi ihoiselle.

Joko muilla liikutaan kovasti, meillä ei käännytä vielä muuta kun navan ympäri kun ollaan mahallaan tai selällään, silleen niinku kello kulkee. Aika hauska silleen seurata että kohta voi olla et vois lähtee jo ryömimään, taitaa jäädä meillä toi kääntyily välistä.

Sauna on lämpimässä joten taidan mennä tästä saunomaan.

Illan jatkoja.

T.Silja

ps. Mäkin katoin sitä tanssii tähtien kanssa ja harmittaa että jäi just se Jonen osuus näkemättä, olisin halunnu nähä :(