Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on "mykkä" mies

Vierailija
12.09.2016 |

Siltä ainakin tuntuu kun laittaa tekstiviestiä hänelle niin ei voi vahingossakaan mitään vastata. No ei hän paljon iltaisinkaan mitään juttele, selaa nettiä ja katsoo urheilua. Löytyykö muilta "mykkiä" miehiä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ,mun mies ei edes vastaa kun kysyn jotain tai vaan mumisee, en ole varma kuunteleeko edes. Olen monesti sanonut että on yksinäinen olo, kun ei saa mitään keskustelua aikaiseksi, mutta mikään ei muutu. Kyllä syö vähän parisuhdetta!!

Vierailija
2/12 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista että olet sellaisen halunnut. Vai muuttuiko se mykäksi ihan yhtäkkiä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoista että olet sellaisen halunnut. Vai muuttuiko se mykäksi ihan yhtäkkiä? 

Vuosien saatossa näin on päässyt käymään.

Vierailija
4/12 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tyypin ☺ Ei vastaa tekstiviestiin, ellei siinä ole nimenomaisesti kysytty vaiķka kellonaikaa. Ja silloinkin vastaus on "15.30". Ei mitään turhia lätinöitä. Puhelimeen sentään vastaa, mutta siinäkään ei välttämättä puhu mitään. Eikä livenä, jos ei ole asiaa. Kuulostaa kamalalta, mutta silti tuo ihminen on minulle kamalan rakas.

Vierailija
5/12 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy, tai ainakin sinnepäin.

Mun mies muuttuu mykäksi aina silloin, kun olisi joku hänen mielestään "ei niin kiva" aihe, josta silti pitäisi kahden ihmisen pystyä puhumaan ja sopimaan jotain. No ei pystytä.

Mykkyyden lisäksi mies myös tekee tuolloin katoamistempun. Ei ole siis pienintäkään riskiä siitä, että meillä voitaisiin ikinä jutella mistään hankalammasta asiasta. Itse saan niellä itkuni sun muut, ja tiedän ettei miehelle kelpaa mikään muu ratkaisu kuin se, jonka hän haluaa toteutuvan. Ja asiasta ei keskustella. Piste.

Vierailija
6/12 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 5 lisää vielä, että mun mieheni kovasti vakuutteli & mainosti heti jo ensi treffeillä, että hän on sitten varmasti mies joka sekä puhuu että pussaa. No ei sitten ollut.

Ei nämä luonteenpiirteet siis aina tule esiin riittävän ajoissa, vaan mies siinä jonkun tylsistyksen muassa kun ensi huuma on haihtunut, niin vaan kääntää esiin sen nurjemman puolensa.

Vierailija
7/12 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällä on juurikin tuollainen :) Tapailuaika oli kuulemma vaikeaa, kun miehestä ei meinannut saada mitään selkoa. Mies ei ota omatoimisesti parisuhteeseen liittyviä asioita keskusteluun. Pariskunta on kuitenkin päässyt jopa naimisiin asti. Ystäväni käytännössä kosi miestä kysymällä, haluaisiko hän avioitua. Miehelle asia oli ok ja niinpä he menivät naimisiin.

Vieraassa seurassa mies ei liiemmin juttele, tervehtii kyllä asiallisesti yms., mutta mitään "ylimääräistä" hänestä ei saa irti. Ollaan tunnettu pian 15 vuotta eikä mies ole koskaan jutellut mulle oikein mitään. Eikä sen puoleen kenellekään muullekaan ystäväporukastamme. Kysyttäessä jotakin vastaa aina lyhyesti.

En kyllä ikipäivänä itse jaksaisi tuollaista miestä :)

Vierailija
8/12 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenvuotta ilman seksiä, luulen, ettei saamisesta ole pelkoa.

Vierailija
9/12 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivon että minulla olisi mykkä nainen.

M45

Vierailija
10/12 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä olet mykkä.

Vierailija
11/12 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo meillä mies kyllä jutteli alkuaikoina kovastikkin ja laitteli tekstiviestejä. Sitten tuli lapset ja kaikki työkiireet. Enää ei vastaile edes tärkeisiin viesteihin eikä tosiaan paljoa puhu. Ei kyllä katoile mihinkään.

Vierailija
12/12 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M45: Tuttua huttua. Munkin mies antaa usein käsittää että olisin kivempi mykkänä.

Eikös se sanontakin mene sillain, että nainen on parhaimmillaan nukkuessaan tai sukeltaessaan tai...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan