Nyt riitti tämä uusperhe
Meillä on molemmilla lapsia. Molemmilla on sekä vanhempi, että nuorempi lapsi. Hänen vanhempi lapsi huutaa ja karjuu minun nuorimmalle lapselle, ei koskaan omalle sisarpuolelleen. Hänelle puhuu kauniisti, että viitsisitkö lopettaa hyppimisen ja olisit viisaampi kun tuo toinen. Minun omalle karjuu että painu v.ttuun. Minun lapsille mies huutaa rumalla äänellä, omistaan mies sanoo että heille pitää puhua nätisti. Mitähän siitä tulisi jos minä alkaisin karjua hänen lapsilleen tai minun lapset alkaisivat huutaa hänen lapsilleen tai löisivät ja tönisivät, niin kuin miehen lapset tekee jos huvittaa. Ei ole muuta vaihtoehtoa kun lähteä.
Kommentit (16)
Monesko ero tämä on jo sinun lapsille?
Vierailija kirjoitti:
Monesko ero tämä on jo sinun lapsille?
Ja miehenkin lapset ovat toisilleen sisarpuolia, eli ap on vähintäänkin kolmas nainen jolle mies siittää jälkikasvua.
WT haisee.
Lähde heti lastesi kanssa. Mies on kusipää, josta lapsensa ottaa mallia. Ei ne miksikään muutu.
Seuraavalla kerralla seurustele. Asutte omissa kodeissanne.
Miksi on aina pakko leikkiä kotia ja aina lasten kustannuksella? Palsta vastaus: lapset sopeutuu kyllä. Jep ja jäätävät traumat.
Mitä mies tuumasi kun kerroit että lähdet?
Kamalaa. Älä anna kohdella lapsiasi tuolla tavalla.
Mitä tapahtuu, jos puutut tilanteisiin? Pyydät kauniimpaa käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi on aina pakko leikkiä kotia ja aina lasten kustannuksella? Palsta vastaus: lapset sopeutuu kyllä. Jep ja jäätävät traumat.
Tämä on paras vastsus. Yhteen voit muuttaa jonkun miehen kanssa sitten kun lapset on aikuisia.
Vierailija kirjoitti:
Väitti että tilanne tulee muuttumaan. Sanoin etten usko tuohon ja että voidaan pitää yhteyttä mutta eri osotteissa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on paras vastsus. Yhteen voit muuttaa jonkun miehen kanssa sitten kun lapset on aikuisia.
Tämä on ihan totta. Alussa kuitenkin kaikki tuli toimeen loistavasti, mutta pikkuhiljaa tilanne meni tällaiseksi. En enää muuta kenenkään kanssa yhteen niin että luopuisin omasta kodista.
Joku kysyi monesko ero tämä on lapsille. Toinen. Tämä on minun toinen parisuhde. Yhteisiä lapsia meillä ei ole nykyisen kanssa vaikka mies olisi niitä halunnut. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitti että tilanne tulee muuttumaan. Sanoin etten usko tuohon ja että voidaan pitää yhteyttä mutta eri osotteissa. Ap
Ok. Missä vaiheessa tuo tilanne muuttui tuommoiseksi, jos alussa kaikki meni hyvin? Keksitkö mitään syytä? Uteliaisuuttani kyselen, en siis epäile mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua kenenkään kanssa saman katon alle. T. Eronnut ja lapset aikuisia.
Siinä on suuri epäonnistumisen riski kun aletaan kahta eri perhettä väkisin yhdistämään samaan asuntoon. Lapset eivät välttämättä sopeudu vaikka aikuiset olisivat kuinka rakastuneita ja haluaa yhdessä asua.
Olisiko ollut parempi seurustella eri asunnoissa asuen kunnes lapset muuttavat omilleen.
Kammottavaa että olet ollut tuollaisessa tilanteessa tähän asti. Lapsia käy sääliksi, heidän parastaan sinun pitäisi miettiä eikä itseäsi.