Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhojen loukkauksien muistelu

Vierailija
12.09.2016 |

Olen ollut useita vuosia ystäviä erään henkilön kanssa. Tämä henkilö on vuosien mittaan loukannut niin sanoilla kun teoilla, ei nyt mitään isoja juttuja mutta kuitenkin. En ole ikinä sanonut näistä loukkauksista mitään, muutamaa kertaa lukuunottama, jolloin hän on saanut kauhean kohtauksen. Vähän aikaa sitten oli taas eräs juttu, josta loukkaannuin, ja ajattelin että tämä on viimeinen pisara.

Osa näistä jutuista on vuosien takaisia mutta silti ne palaavat mieleen aina siinä yhteydessä, kun olen ärsyyntynyt tähän henkilöön. En halua olla se katkera nainen, joka kikkustuolissa miettii vanhoja loukkauksia "silloin vuonna 2010 se teki näin ja 2008 sanoi näin.." jollen sitten jo ole sellainen. Kenenkään muun kanssa ei kuitenkaan ole ikinä ollut vastaavaa ja tiedän, että asiat pitäisi käsitellä heti muuten ne kasvaa mielessä. Mietin vain, että kuinka sairasta oikeasti miettiä joitain vuosien takaisia juttuja välillä edelleen? Onko kenelläkään muulla näin? Olen siis ottanut tähän henkilöön etäisyyttä ja olen tavallaan nähnyt "kokonaiskuvan" tästä henkilöstä nimenomaan sillä, että olen "kaivellut vanhoja" Onko kenelläkään vastaavaa vai olenko vain todella katkera tälle henkilölle?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/7 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tavallaan sama mutta kuinka normaalia se sitten on, onkin toinen asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tavallaan sama mutta kuinka normaalia se sitten on, onkin toinen asia.

Oletko kuitenkin hyvissä väleissä tämän henkilön kanssa? 

Ap

Vierailija
4/7 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/7 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta on tulossa juuri tuollainen katkera nainen, joten sen sijaan että miettisit toisen sanoja ja tekoja, niin pidä häneen etäisyyttä tai katkaise välit kokonaan. Hän ei ole mikään ystävä sinulle.

Vierailija
6/7 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinusta on tulossa juuri tuollainen katkera nainen, joten sen sijaan että miettisit toisen sanoja ja tekoja, niin pidä häneen etäisyyttä tai katkaise välit kokonaan. Hän ei ole mikään ystävä sinulle.

Kiitos, ehkä se on sitten parasta.

Vierailija
7/7 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta kissa pöydälle ja ota oikeasti asiat puheeksi. Älä heitä ihan heti ystävyyttä pois. Usein asiat voi korjata. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän