Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä puhelin Lumian jälkeen?

Vierailija
12.09.2016 |

Olen pitänyt lumioistani, varsinkin Nokian tekeleet olivat hyviä, MSn ei niinkään enää. Ei taida olla enää vaihtoehtoa, kuin sekava android ja supersekava apple. Hinnalla ei väliä, kun puhelinetu töistä.

Minne muut lumia käyttäjät on päätyneet?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama surutyö edessä mulla ja poden muutosvastarintaa.

Tason lasku ei innosta yhtään.

Mulla minimivaateet perushuttujen lisäksi:

1. vähintään 20megap. kamera  LAADUKKAALLA OPTIIKALLA (zeiss, leica, canon tms)

2. langaton lataus (kuka jaksaa piuhoissa roikkua enää tänä päivänä ja liitin on aina heikko kohta)

Aika omituiset vaatimukset. En ymmärrä mitä hyötyjä on langattomasta latauksesta. Viimeinkin on saatu sama standardi käytännössä kaikkiin latureihin, jolloin ei tarvitse pelleillä latureiden kanssa, vaan kaikkien laturit toimivat.

Puhelin on tarkoitettu tilannekuvien ottamiseen ja lähes kaikissa puhelimissa on riittävä laatu näiden kuvien ottamiseen jos ylipäänsä ymmärtää kuvan ottamisesta mitään. Jos kunnon kuvia haluaa, niin siihen pitää olla järjestelmäkamera, koska puhelimen kenno on auttamatta liian pieni hyvän kuvan ottamiseen vähänkään haastavammissa olosuhteissa.

Vierailija
22/30 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kamala, mulla on iphone ja olen jo 63v.

Onneksi olkoon! Haluatko palkinnon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

iPhone. Entisenä andoid-uskovaisena kerran vaihdoin, enää en vaihda takaisin. Läppärin ja muutkin välineet aion vaihtaa Applelle, en sen merkin, vaan toimivuuden vuoksi.

Etpä vissiin! Applen lelujen hinnat kun puolittaisi niin käyttäjät vähenisivät, kun niistä tulee oikeasti varteen otettavia vaihtoehtoja.

Vierailija
24/30 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omenaan en suostu ihan periaatteesta,samsung ärsyttää myös. Vähissä on vaihtikset😒

Vierailija
25/30 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sekavaa on Androidissa? Itse suosittelisin Honor 7 tai 8 tai Sonyn Xperia malleja.

Vierailija
26/30 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nyt kuukauden verran ollut iPhonen käyttäjä.

Oon tyytyväinen valintaani ja vaikka on uus luuri niin jo nyt tiedän että seuraavakin luurini tulee olemaan melko varmasti iPhone.

Vierailija
27/30 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama surutyö edessä mulla ja poden muutosvastarintaa.

Tason lasku ei innosta yhtään.

Mulla minimivaateet perushuttujen lisäksi:

1. vähintään 20megap. kamera  LAADUKKAALLA OPTIIKALLA (zeiss, leica, canon tms)

2. langaton lataus (kuka jaksaa piuhoissa roikkua enää tänä päivänä ja liitin on aina heikko kohta)

Aika omituiset vaatimukset. En ymmärrä mitä hyötyjä on langattomasta latauksesta. Viimeinkin on saatu sama standardi käytännössä kaikkiin latureihin, jolloin ei tarvitse pelleillä latureiden kanssa, vaan kaikkien laturit toimivat.

Puhelin on tarkoitettu tilannekuvien ottamiseen ja lähes kaikissa puhelimissa on riittävä laatu näiden kuvien ottamiseen jos ylipäänsä ymmärtää kuvan ottamisesta mitään. Jos kunnon kuvia haluaa, niin siihen pitää olla järjestelmäkamera, koska puhelimen kenno on auttamatta liian pieni hyvän kuvan ottamiseen vähänkään haastavammissa olosuhteissa.

Kun kerran pääset käyttämään langatonta latausta niin et halua ikinä vaihtaa takaisin. Puhelin vain latausläpyskälle/pöydälle eikä tarvi renkuttaa piuhan kanssa koko ajan, kun työssä tai kotona joudut poistumaan latauspisteen luota hetkeksi ja/tai ees taas. Lisäksi latausläpyskä toimii langattomana laturina.

Valokuvauksen harrastajana omaan toki digijärkkärin, mutta tuolla puhelimen kameralla saa todella loistavia kuvia. Tunnen pari ammattikuvaajaa, jotka hämmästelleet itsekin sen tarkkuutta, valovoimaa, optiikkaa. Säätöjä on monia ja optiikka erinomainen.  Jonkun omenan tai sampan kuvat on häpeällisiä suttuja tuon rinnalla. Ikävää, mutta totta. Vertailukuvia tullu otettua monella eri kännyllä, tuolle ei vain tällä hetkellä markkinoilla olevista pärjää mikään. Ainoa mihin se ei perusvarustein pysty on järjetön zoomaus, tyyliin lentokoneen matkustajan kasvoista tarkka kuva kun kone taivaalla, siihen tarvitaan  pitkää putkea. Muutoin tuo tekee järkkäritason kuvaa.

Vierailija
28/30 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin iPhonen kun Lumiassa ei toiminut moni tarvitsemani juttu. Lumian käyttö oli kyllä paljon selkeämpää, käyttöliittymä tyylikkäämpi ja hillitympi jne, mutta ei auta.

Vierailija
29/30 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

myyjä kirjoitti:

osta galaxy note7.Testivoittaja ja ylivertainen akun kesto.

Tuo on suorastaan räjähtävän hyvä.

Vierailija
30/30 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin iPhonen kun Lumiassa ei toiminut moni tarvitsemani juttu. Lumian käyttö oli kyllä paljon selkeämpää, käyttöliittymä tyylikkäämpi ja hillitympi jne, mutta ei auta.

Näinhän se on, Windows on kaikkein selkein ja loogisin, android sekavin ja jokaisessa laitteessa vähän erilainen käyttis.