Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka iso häpeä on änkyttää aikusena?

Vierailija
12.09.2016 |

Satunnaisen änkytykseni takia jätän 80% joutavanpäiväisestä lörpöttelystä pois, minkä takia minua pidetään ehkä ylimielisenä tai muuten vain epäsosiaalisena. Olisiko helpompaa vain puhua enemmän, ja kertoa olevansa änkyttäjä, vai onko se niin suuri häpeä, että kannattaa estää se kaikin puolin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä se olisi häpeällistä?

Vierailija
2/6 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteella saatettaisiin nauraa änkytyksestä, tuskin aikuiset sentään... Kaikilla on omat vikansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

SDP:n entistä puheenjohtajaa Pertti Paasioita pilkattiin änkyttämisestä. Hyvä ettei syrjäytetty tämän takia.

Vierailija
4/6 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni änkytys ei ole mikään häpeä. Tiedän ihmisiä jotka eivät osaa suhtautua änkytykseen (kuuntevana osapuolena), en tiedä miksi. Kuuntelijan reaktio riippuu varmasti änkytyksen tasosta, sitäkin on niin monenlaista. Monen mielestä erilaisuus kun on aina outoa. =D Eiköhän siihen totu kun annat mahdollisuuden. Keksi vaikka joku läppä jonka heität änkytyksestä että saa tunnelman kevenemään ennen kuin menee vaikeaksi? Kuuluu mun mielestä samaan sarjaan kuuntelijana kuin muutkin "puheviat" eli r-s-"vika" jne. Yritetään kiertää sanat jotka sisältävät ko. kirjaimen. Turhaa.

Olen ollut puhelintyössä jossa säännöllisesti soittava asiakas omasi mielestäni aika vakavan änkytyksen. Ei haitannut minua ainakaan pätkääkään =) Aloita läheisillä ja laajenna turvattomampiin tilanteisiin. Tsemppiä ja luottamusta omaan itseesi!

Vierailija
5/6 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä änkytän välillä ja kyllähän se turhauttaa, joskus hävettääkin, vaikka yritän ottaa asian huumorilla. Eteenpäin on silti mentävä näillä eväillä. Vältän ihan automaattisesti puhuessa joitain tiettyjä kirjainyhdistelmiä, jotka saa mut änkyttämään herkemmin ja yritän sanoa asiat lyhyesti ja ytimekkäästi. Yleensä ihmiset suhtautuu ihan ymmärtävästi tai ainakin kärsivällisyydellä, enkä mitään loukkaavia kommentteja ole tainnut saada..

Vierailija
6/6 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vajakkki pitöö olla jo änkyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän