Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin viikonlopun poissa ja tullessani eilen kotiin huomasin, ettei sängyssämme ole nukuttu ollenkaan.

Vierailija
12.09.2016 |

Sillä lailla. O_o

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohdin yhden laskun keskelle sänkyä,joka oli siinä vielä eilenkin. Jos siinä olisi nukuttu nii tuo olisi heitetty vähintäänkin lattialle tai jos olisi jäänyt huomaamatta nii olisi mennyt kurttuun... Tämän huomattuani huomasin, että peitto ja tyyny olivat nekin minun jäljiltäni.

Sanoi itse olleensa kaverin sohvalla yötä, en sitten kysellyt siitä sen enempää...

Mutta että molemmat yöt? :o niin kai sitten...

Et sitten kysynyt, että MIKSI? Eikö se nyt olisi ollut ihan normaalia kysyä. Miksi piti nukkua kaverin sohvalla?

En kysynyt,oletin että väsytti tai myöhästy viimisestä bussista tai ei raaskinut maksaa taksia yms? O_o

Kaveri nyt takuulla sanoo, että oli se täällä joo jos kysyn sieltä...

Vierailija
22/39 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ha haa. Luulekohan meillä mies myös että olen ollut vieraassa pedissä. Oikeasti nukahdan sohvalle telkkarin ääreen kun olen yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tiedät jatkossa olla tarkkana. Jos pettää niin pettää toisenkin kerran ja kolmannen...

Totuus selviää ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
24/39 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kaveri asuu lähempänä keskustaa, menomestoja tms., niin onhan mies voinut olla ryyppäämässä. Olisin kyllä siitäkin huolissani, jos on pakko vetää kahtena iltana heti pää täyteen, kun nainen on pois kotoa.

Vierailija
25/39 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohdin yhden laskun keskelle sänkyä,joka oli siinä vielä eilenkin. Jos siinä olisi nukuttu nii tuo olisi heitetty vähintäänkin lattialle tai jos olisi jäänyt huomaamatta nii olisi mennyt kurttuun... Tämän huomattuani huomasin, että peitto ja tyyny olivat nekin minun jäljiltäni.

Sanoi itse olleensa kaverin sohvalla yötä, en sitten kysellyt siitä sen enempää...

Et sitten kysynyt, että MIKSI? Eikö se nyt olisi ollut ihan normaalia kysyä. Miksi piti nukkua kaverin sohvalla?

En kysynyt,oletin että väsytti tai myöhästy viimisestä bussista tai ei raaskinut maksaa taksia yms? O_o

Minkälainen suhde teillä, on, jos ette juttele tuollaisia asioita? Puhutteko ylipäätään keskenänne mitään? Vai toteatteko vain asioita yhdellä lauseella, esim: "Menen kauppaan" "Jouduin kolariin. Kävin päivystyksessä."

Vierailija
26/39 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petti se. Case close.

miesvihaa

Vierailija
27/39 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tunnet sen miehen kaverin hyvin ja olette tekemisisssä niin älä kysy oliko miehesi siellä vaan kysy että mitä kivaa se kaveri teki viime viikonloppuna ;)

Vierailija
28/39 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiselvä provo. Tuttu tyyli.

Vierailija
29/39 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pitää huolen omista asioistaan ja sinä omistasi. Vähän annat tilaa hengittää niin molemmat ovat tyytyväisempiä.

Vierailija
30/39 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petti se. Case close.

miesvihaa

Sanoin vain sen minkä ap halusi kuulla.

Vierailija
31/39 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko jokin syy epäillä, ettei miehesi puhuisi totta?

Vierailija
32/39 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi. Minä nukun usein olohuoneen sohvalla kun vaimoke ei ole kotona. Mitä vikaa siinä on?

Vierailija
33/39 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi oli käynyt metsästämässä uhanalaisia eläimiä Afrikassa.

Vierailija
34/39 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä outoa tuossa nyt on?

Vierailija
35/39 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi voi. Minä nukun usein olohuoneen sohvalla kun vaimoke ei ole kotona. Mitä vikaa siinä on?

Minä nukun olohuoneen karvamatolla kun mies on poissa/päivystää. Tykkään kovasta alustasta ja meidän iso karvamatto on niin pehmeä. Mitäköhän mies miettii jos tarkkailee sänkyä samalla intensiteetillä kuin ap. :O

Vierailija
36/39 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä nukun olohuoneen karvamatolla kun mies on poissa/päivystää. Tykkään kovasta alustasta ja meidän iso karvamatto on niin pehmeä. Mitäköhän mies miettii jos tarkkailee sänkyä samalla intensiteetillä kuin ap. :O

Ihmekkää, että ex aina syytti pettämisestä! :D Kävi reissutöissä kun vietin vauvavuotta kotona ja urvahdin aina sohvalle. Jää yksin ja kohtalaisen paljon nukkuva vastasyntynyt, niin tottakai sitä maratoonaa kaikki sarjat maailmassa ja sammahtelee minne sattuu. Mahtavan levee sohva ja oikeen sikamaista vatulointia herkkujen kanssa hämärässä ominpäi. Kai se oli sit kattonu, ettei kukaa oo käyny sängyssä. Jos oisin tiennyt mistä johtopäätökset tulevat, niin oisin näyttänyt sohvatyynyn alusen, että " kato miten paljon ruokaa meni huti ku porsastelin keskenäni" :D

Vierailija
37/39 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä näet sängystä ettei siinä ole nukuttu?

Vierailija
38/39 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä kun olen yksin kotona, en pidä valoja päällä. Tv:n, jääkaapin ja vessan valojen kanssa olen. Perhe kun on kotona, kaikki on päällä. Tv:t huutaa, tietokone huutaa, pesukoneet huutaa, lapset huutaa, puoliso huutaa.

Vierailija
39/39 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mies siis myönsi, että ei nukkunut viikonloppuna kotona. On täysin mahdollista, että hän oikeasti oli kaverin luona esim. bilettämässä (ap tietänee, onko tällainen miehellä tapana). Toki on mahdollista, että mies olikin toisen naisen luona. Tästä ei nyt mitenkään voi päätellä varmuudella, mitä on tapahtunut. Miksi ap epäilee pettämistä? Onko siihen jotain muitakin syitä, joita ei tässä kerrota? Vaikka mies olisi ollut molemmat yöt kotona, se ei poistaisi sitä mahdollisuutta, että hän on silti pettänyt (jossain muualla, vaikka päiväaikaan). Joten en näkisi yön viettoa muualla vielä minään todisteena, se ei puhua pettämisen puoelsta eikä vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan