Voiko vain homolla olla iPhone?
Mitä sellaisia tuotteita on joita heteromiehet ei koskaan käytä? Onko iPhone enää sellainen?
Kommentit (34)
Iphone on heteromiesten peli. Sitä ei homoille myydä.
Joo, koitin ostaa iPhonen mutta vaimo oli mukana niin en saanut. Menin sitten toiseen liikkeeseen kaverini kanssa ja väitämme olevamme suhteessa, niin saatiin iphonet. Toisen kaverini pitää vielä hakkeroida tieni älypuhelimeen, se ei nimittäin aukea ilman homoille tyypillistä sormenjälkeä. Toivottavasti iphone 7 uusi systeemi, jotkut homoystävänikään eivät saa tuota auki koska sormenjälki ei tyypillinen homon sormenjälki.
Vierailija kirjoitti:
Harvalla heteromiehellä on muuten iphone. Koska naiset ja homot menevät brändien mukaan ja iphone ei todellakaan kävisi kaupaksi jos se ois 200-300e luuri. Heteromiehet sitten ostavat puhelimensa speksien perusteella.
Olen heteromies. iPhone ollut käytössä vuodesta 2009, enkä ole ikinä vaihtamassa mihinkään muuhun luuriin.
Juu, mun kolmasluokkalaisella on liuta homokavereita ja nyt sekin haluaisi sellaisen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvalla heteromiehellä on muuten iphone. Koska naiset ja homot menevät brändien mukaan ja iphone ei todellakaan kävisi kaupaksi jos se ois 200-300e luuri. Heteromiehet sitten ostavat puhelimensa speksien perusteella.
Minkä speksien? Pitääkö ulkomittojen olla joku tietty tai muu speksi? Onko puhelimen väri tärkeä speksi? Ei varmaan saa olla ruusukulta? No minäpä mietin ostanko sellaisen. Nykyinen puhelimeni alkaa tulla tiensä päähän.
Minulle kelpaa ensisijassa käteen sopiva toimiva puhelin. Ei haittaa, jos menestyy benchmarkeissa ja saa paljon fps:iä edullisemmin kuin muilla. iphone SE päihittää fps:issä ja monessa muussakin benchmarkissa monen paljon isommat ja kalliimmat puhelimet, mutta tärkeimpänä se sopii käteen.
Ja sitten tulee nurkan takaa op3 haistattaa pitkät iphonese.lle ja maksaa 100-150€ vähemmän
Vierailija kirjoitti:
Iphone on heteromiesten peli. Sitä ei homoille myydä.
Mistä niko saarinen on omansa saanut?
iPhone voi olla jokaisella,joka maksaa kauppaan sen hinnan ,eli ostaa sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen heteromies. iPhone ollut käytössä vuodesta 2009, enkä ole ikinä vaihtamassa mihinkään muuhun luuriin.
Ajat varmaan samalla automerkilläkin, kaikki kodin tekniikkaa on samaa merkkiä, polkupyöräsi vaihteistokin on hipsterimäisesti sramia, etkä shimanoon palaa enää koskaan. Pelkäät muutoksia, etkä osaa ottaa riskejä elämässä. Elämäsi täytyy olla melko tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajat varmaan samalla automerkilläkin, kaikki kodin tekniikkaa on samaa merkkiä, polkupyöräsi vaihteistokin on hipsterimäisesti sramia, etkä shimanoon palaa enää koskaan. Pelkäät muutoksia, etkä osaa ottaa riskejä elämässä. Elämäsi täytyy olla melko tylsää.
Homo!
en tiennytkään että iphone on homojen puhelin. olen luullut, että hipsterit käyttävät ompputuotteita. ovatko hipsterit homoja, niin siitä minulla ei ole tiedoa.
Eikö edes naiset voi käyttää iPhonea? ONpa rajoittunutta
Vierailija kirjoitti:
Eikö edes naiset voi käyttää iPhonea? ONpa rajoittunutta
Voivat, jos ovat lesboja.
Tai hetkinen, nyt en ole ihan varma.
Jaa. iPhone ja hetero On hyvä vitsin
Eikä sovi unohtaa deodoranttia ja hajusteita.