Voiko vain homolla olla iPhone?
Mitä sellaisia tuotteita on joita heteromiehet ei koskaan käytä? Onko iPhone enää sellainen?
Kommentit (34)
Emt mut täytyy kyllä sanoa että on kyllä tosi homo jos sekä nainen tai mies ylipäätään käyttää noita älyleluja. Mitä vittua te niitä pläräätte. Tosi siistiä katsella grafiikkaa sentti kertaa senttu ruudulta.
Kyllä se niin on. Ostotilanteessa tehdään homotesti, jonka asiakkaan on läpäistävä. Puhelin tunnistaa myös käyttäjänsä seksuaalisen suuntautumisen ja sallii vain homot.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sellaisia tuotteita on joita heteromiehet ei koskaan käytä? Onko iPhone enää sellainen?
Myyjä ei ainakaan minulle kertonut tuollaista rajoitusta, kun aikanaan 4S:n ilmestyessä ostin iphoneni.
Silloin olin tuskastunut töissä kommunikaattorin tilalle ostamaani E7:ään, joka takkusi enemmän kuin toimi. Ainakin minusta.
Harvalla heteromiehellä on muuten iphone. Koska naiset ja homot menevät brändien mukaan ja iphone ei todellakaan kävisi kaupaksi jos se ois 200-300e luuri. Heteromiehet sitten ostavat puhelimensa speksien perusteella.
Mitä järkee maksaa puhelimiesta monta sataa? Ymmärrän vielä pöytäkoneen, mut eikö oikeesti mitään muuta tekemistä vartin työ-koulumatkoissa kuin räplätä sitä vekotinta? Varmaan pahemman luokan eskapismia tuokin. Ei ihme että sattuu vahinkoja ka kolareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myyjä ei ainakaan minulle kertonut tuollaista rajoitusta, kun aikanaan 4S:n ilmestyessä ostin iphoneni.
Silloin olin tuskastunut töissä kommunikaattorin tilalle ostamaani E7:ään, joka takkusi enemmän kuin toimi. Ainakin minusta.
Voi ei, nyt on kyllä myyjä rikkonut tuossa lakia. Toivottavasti et jää kiinni iPhonen käytöstä, tai ainakin osaat teeskennellä homoseksuaalia (tai vähintään biseksuaalia) kun joku tulee tivaamaan, että mitäs ihmettä herralla on kädessä - ei ainakaan Noksu tai Samsung.
Mikäli kuitti on tallella, suosittelisin palauttamaan koko puhelimen. Takuulapussa pitäisi lukea "heterotakuu", eli palautus sujuu ilman seuraamuksia mikäli teet sen vapaaehtoisesti ja pystyt todistamaan olevasti heteromies (vihkitodistus, josta selviää avioliitto naisen kanssa yleensä riittää).
Tuleva malli sallii heterokäyttäjänkin, mutta muuttaa hänet välittömästi homoksi.
Vierailija kirjoitti:
Harvalla heteromiehellä on muuten iphone. Koska naiset ja homot menevät brändien mukaan ja iphone ei todellakaan kävisi kaupaksi jos se ois 200-300e luuri. Heteromiehet sitten ostavat puhelimensa speksien perusteella.
Minkä speksien? Pitääkö ulkomittojen olla joku tietty tai muu speksi? Onko puhelimen väri tärkeä speksi? Ei varmaan saa olla ruusukulta? No minäpä mietin ostanko sellaisen. Nykyinen puhelimeni alkaa tulla tiensä päähän.
Minulle kelpaa ensisijassa käteen sopiva toimiva puhelin. Ei haittaa, jos menestyy benchmarkeissa ja saa paljon fps:iä edullisemmin kuin muilla. iphone SE päihittää fps:issä ja monessa muussakin benchmarkissa monen paljon isommat ja kalliimmat puhelimet, mutta tärkeimpänä se sopii käteen.
iPhone työnnetään käyttöönottovaiheessa perseeseen, jossa se tunnistaa homofibat. Hyväksynnän jälkeen puhelin alkaa toimia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä speksien? Pitääkö ulkomittojen olla joku tietty tai muu speksi? Onko puhelimen väri tärkeä speksi? Ei varmaan saa olla ruusukulta? No minäpä mietin ostanko sellaisen. Nykyinen puhelimeni alkaa tulla tiensä päähän.
Minulle kelpaa ensisijassa käteen sopiva toimiva puhelin. Ei haittaa, jos menestyy benchmarkeissa ja saa paljon fps:iä edullisemmin kuin muilla. iphone SE päihittää fps:issä ja monessa muussakin benchmarkissa monen paljon isommat ja kalliimmat puhelimet, mutta tärkeimpänä se sopii käteen.
Taitaa olla nämä sinun "benchmarkisi" Strömsön hevosmiesten puhelintestauskeskuksesta. Ei nimittäin missään muualla päihitä kalliimpia ja parempia luureja.
Eikös sitä myydä vain homoille? En ole kuullut että joku hetero olisi iPhonen ostanut. Niillä on varmaan jotain merkkejä tyyliin "iPhone väärinpäin rintataskussa", tarkoittaa "valmis seikkailuun" tms.
Ensimmäisenä tuli mieleen muina tuotteina mm. kasvikset, joita heterot eivät koskaan käytä ruoanlaitossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla nämä sinun "benchmarkisi" Strömsön hevosmiesten puhelintestauskeskuksesta. Ei nimittäin missään muualla päihitä kalliimpia ja parempia luureja.
Mitäs tuolla näkyykään? 9. sija, edellä vain 3 puhelinta. Tosin nyt taitaa tulevissa testeissä jäädä pahasti iphone 7:n jälkeen, eli tippuu varmaan 10. tai 11. jos 7 lasketaan kahtena mallina.
http://www.futuremark.com/hardware/mobile
Tai vaikka GFX Bench Manhattanin ja T-Rexin tuloksia:
http://www.pcadvisor.co.uk/test-centre/mobile-phone/fastest-phone-best-…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, nyt on kyllä myyjä rikkonut tuossa lakia. Toivottavasti et jää kiinni iPhonen käytöstä, tai ainakin osaat teeskennellä homoseksuaalia (tai vähintään biseksuaalia) kun joku tulee tivaamaan, että mitäs ihmettä herralla on kädessä - ei ainakaan Noksu tai Samsung.
Mikäli kuitti on tallella, suosittelisin palauttamaan koko puhelimen. Takuulapussa pitäisi lukea "heterotakuu", eli palautus sujuu ilman seuraamuksia mikäli teet sen vapaaehtoisesti ja pystyt todistamaan olevasti heteromies (vihkitodistus, josta selviää avioliitto naisen kanssa yleensä riittää).
Mikä tuo Noksu on ei kai niitä ole kuin tekniikan museoissa ja eläkeläisillä.
Kai se riippuu missä ko.mies on?Kuulin tutulta joka kävi Pohjanmaalla,että häneltä kysyttiin onko homo (kuka tuollaisia nyt ylipäänsä kyselee noin vain?),koska hänellä oli villakangastakki.Tuttu pohjalainen jolle tätä ihmettelin piti asiaa myös outona (että heteromiehellä olisi villakangastakki...).Repikääs siitä sitten.Varmasti siis iPhonekin voi symboloida ties mitä seksuaalisen suuntautumisen viboja ahdasmielisissä, yhden muotin pitäjissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh! ERepesin!
Ei voi olla ei sitten mitenkään.