Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kumma uni

Vierailija
12.09.2016 |

Näin viime yönä erittäin mukavaa unta jossa olin joutunut vaellukselle todella kummaan unimaisemaan (palaan siihen maisemaan aina silloin tällöin unissa joten tunnen paikan hyvin miellyttävälsi mutta vaikeaksi kävellä). Unessa vaelluskaverina oli vanha miespuolinen kaveri jonka kanssa leikin monesti lapsena. Olimme naapureita ja tämä mies oli silloin oikeastaan parhaan ystäväni veli. Mutta kuten nuoruudessa, niin ei nyt aikuisuudessakaan koskaan välillämme ole muuta ollut kuin lämpö joka syntyy yhteisistä muistoista ja mukavista lapsuuden leikkihetkistä, ja sen myötä ystävyys. Ihmeellinen juttu vain että näin tällaisen unen :)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin sellaisen unen, että otin vastaan vuokrakämpän huonomaineiselta alueelta. Menin illalla hämärässä katsomaan tätä asuntoa, jossa ei ollut vielä tehty sähkösopimusta eikä katossa ollut muutenkaan lamppuja. Asunnossa oli ahdistava tunnelma. Hämärässä erotin, että edellinen asukas oli jättänyt asuntoon roskia ja rikkinäisiä huonekaluja. Kävelin olohuoneen poikki kohti parveketta, kunnes tunsin, että takanani on joku. Käännyin katsomaan ja huonekaluröykkiön takaa nousi klovniasuun pukeutunut mies, jolla oli suuri veitsi kädessään. Klovni alkoi kävellä hitaasti minua kohti irvokkaasti hymyillen ja kohotti veitsensä. Heräsin paniikissa. Mistä johtuu että näen aina tällaisia unia? :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi