Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit yökylään. .

Vierailija
11.09.2016 |

Onko muut tehneet näin, ikinä ei ole nähty ja lupasin mennä yökylään. Kerran on soitellu ja viestiä on laitettu. Ei vaikuta hullulta.. pahimmassa tapauksessa luette sitten lehdestä miten kävi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, hengissä olen.

Ei niistä jutuista mitään vakavaa ikinä kyl tullut.

Vierailija
2/9 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, hengissä olen.

Mulla on nyt jo tunne että ei tästä ehkä mitään vakavaa tule. Mutta kerran elämässä pitää kai tääki kokeilla :)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, hengissä olen.

Mulla on nyt jo tunne että ei tästä ehkä mitään vakavaa tule. Mutta kerran elämässä pitää kai tääki kokeilla :)

Ap

Minusta kyllä elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi väärin ihmisten ja huonon seksin parissa. 

Vierailija
4/9 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut. Ihan ok meni, mutta mies oli kyllä kaikkea muuta mitä etukäteen puhui. Hänellä ei mm. seissyt lainkaan. Helsingistä.

Vierailija
5/9 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kertaa olen ollut. Toisesta tuli 10 vuoden suhde ja toisesta parin kerran panotapailu. Minä menin kyläilemään molemmilla kerroilla.

t. mies

Vierailija
6/9 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, hengissä olen.

Ap

Minusta kyllä elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi väärin ihmisten ja huonon seksin parissa. 

Eipä mulla muutakaan juuri siinä ole, sohvalla kotona se tuhlantuu samalla tavalla kun kylässä jos ihan huono juttu on.

Ap

Vierailija
7/9 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin likittänyt tähän YouTubesta poliisit-kotihälytys-sarjan yhden jakson mutta olikin poistettu se video. Sen katsottuani en enää ikinä järjestäisi treffejä yksityisasuntoo. Tuurilla selvisi hengissä se tyttöparka. Ei KAIKKI hulluja ole, mutta mistäs sen tiedät kenen kohdalle se yksi hullu sattuu. Tässäkin oli "kiltti ja kiva poika" joka yritti tappaa..

Ja kai nyt ymmärrät, että se yökylä ON yhtä kuin seksiä. Että turha sitten "ihmetellä"..

Vierailija
8/9 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin likittänyt tähän YouTubesta poliisit-kotihälytys-sarjan yhden jakson mutta olikin poistettu se video. Sen katsottuani en enää ikinä järjestäisi treffejä yksityisasuntoo. Tuurilla selvisi hengissä se tyttöparka. Ei KAIKKI hulluja ole, mutta mistäs sen tiedät kenen kohdalle se yksi hullu sattuu. Tässäkin oli "kiltti ja kiva poika" joka yritti tappaa..

Ja kai nyt ymmärrät, että se yökylä ON yhtä kuin seksiä. Että turha sitten "ihmetellä"..

Lehdestä sitten luet. Ja tietysti ymmärrän mitä sinne olen menossa tekemään, ei tarvitse ihmetellä.

Ap

Vierailija
9/9 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika rohkeaa. Toivotaan että menee hyvin. Kannattaa ehkä varuiksi keksiä joku "pakosuunnitelma" ja tietenkin kertoa jollekin mihin menet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän