Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen tapaillut autistista miestä

epätietoinen
11.09.2016 |

Olen tapaillut autistista miestä nyt reilu 10 kertaa. Olemme käyneet kahvilla,kävelyllä, keilaamassa yms. Mies on 34 v , minä 19v. En tiennyt autismista ennen kuin tapasimme ensimmäistä kertaa,tätä ennen olimme kirjoitelleet vähän. Miehellä lisäksi jonkinasteen oppimishäiriö. On silti mukava ja kiltti. Mies on vain halannut minua yms. treffien lopuksi mutta ei ole tehnyt mitään muita aloitteita. Tuli vaan nyt mieleen että saanko minä tehdä aloitetta, kun luin että osa autisteista ei esim. tiedä seksuaalisuudesta paljon ja osa tietää yhtä hyvin kuin ns. normaalit ihmiset. Onko siis sallittua tehdä itse aloitetta ja katsoa miten mies reagoi? Vai saako ns. normaali edes seurustella autistin kanssa? Voisin lopettaa tapailun ellen olisi niin ihastunut jo. En ole ennen tuntenut ketään autistista ja nyt vain lukenut netistä joten en tiedä mitä tehdä. Olen seurustellut tätä ennen kahdesti toinen melkein kahden vuoden mittainen suhde ja toinen muutaman kuukauden, mies on omien sanojensa mukaan seurustellut kerran ennen vuosia sitten mutta olen saanut käsityksen että hän tapaili tätä naista vain muutaman kerran. Haluaisin varsinkin mahdollisilta palstan autisteilta mielipidettä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla melkoinen rasisti koko mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi