Hassu olo, olen yksin mökillä lepäämässä
Olen ollut hirveän stressaantunut ja väsynyt. Nyt sain itselleni vapaapäivän mökille. Muu perhe lähti kaupunkiin. Huomenna aion nukkua pitkään, juoda aamukahvit rauhassa rannassa ja tehdä vähän puutarhatöitä.
Niiin harvinaista herkkua!
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sua alkaa kuitenkin yöllä pelottaa kun olet yksin, kuuluu outoja ääniä, et saa unta ja aamulla olet kalpea ja väsynyt, tärisevin käsin juot aamukahviasi peittoon kääriytyneenä...
Mulla on täällä kaksi koiraa ja hälytyslaitteet.
ni sitten ne koirat pitää sut hereillä X)
Ei pidä. Tossa ne kuorsaa jo viekussa.
pari chihua?
Suursnautsereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä nykyään asun mökillä. Jätin duunin ja vaimon. Pärjään ihan hyvin jo yli 3 vuotta.
millä elät? almuilla?
Mökki on maksettu. Eli mulla ei ole vuokramenoja tai lainaa maksamatta. Tällä hetkellä saan sen ihmeen 500e kelalta. Sillä perjään ihan hyvin. Vesi + sähkö ovat noin 75e per kuukausi ja ruokaan mulla menee 5e per päviä (eli 150e/kk). Kyllä mulla on säästöjä (perintö) ja tienaan nettipokerilla noin 4t/kk mutta noihin en koske (paitsi kun on pakko käydä lääkärillä tai lomalla).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä nykyään asun mökillä. Jätin duunin ja vaimon. Pärjään ihan hyvin jo yli 3 vuotta.
millä elät? almuilla?
Mökki on maksettu. Eli mulla ei ole vuokramenoja tai lainaa maksamatta. Tällä hetkellä saan sen ihmeen 500e kelalta. Sillä perjään ihan hyvin. Vesi + sähkö ovat noin 75e per kuukausi ja ruokaan mulla menee 5e per päviä (eli 150e/kk). Kyllä mulla on säästöjä (perintö) ja tienaan nettipokerilla noin 4t/kk mutta noihin en koske (paitsi kun on pakko käydä lääkärillä tai lomalla).
vähän ajattelinkin että elät meidän muiden rahoilla. toivoin että näin ei olisi.
Keitä nyt siellä sit aamukahvit mun piikkiin.
pari chihua?