Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ei halua myöntää, että tykkäävät jännämiehistä?

Vierailija
11.09.2016 |

Käykö se jotenkin ylpeyden päälle myöntää, ettei olekaan niin puhtoinen pulmunen kuin haluaa muille uskotella, että oikeasti haluaakin jonkun vähän kusipäisen miehen joka nussii rajusti perseeseen, eikä mitään helläkätistä valkoritaria?

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä teitä "kiltti"miehiä risoo, kun ette ymmärrä totuutta? Harva nainen tykkää jännämiehistä. Suurin osa tahtoo kunnollisen ja kiltin miehen.

Ihan paskapuhetta. Kyllä hottikset halua usein jännämiehen. Tavikset ja rumat haluavat kunnollisen ja kiltin miehen. Se on varmasti joku geneettinen tai psykolooginen juttu. Rumat ja tavikset laudat ei saa jännämiehiä niin luonto on varmaan keksinyt jonkun mekanismin mikä estää heidän halua edes saada tullaisen.

Siis tavalliset ja rumat naiset haluavat kiltin ja kunnollisen miehen, ja täällä kiltit miehet silti ruikuttavat, että eivät saa naista. Miten tämä on mahdollista, kun suurin osa naisista on ihan tavallisia naisia? Kelpaako kilttimiehille pelkät kaunottaret?

Kilttimiehet ei ole kilttejä eikä kunnollisia. Ne on jännämiehen ruikuttava alalaji.

:DDDD  Eli Kilttimies on jännämiehen kehittyneempi muoto? Vai olisko toisin päin. Jännämies on kilttimiehen KEHITTYNEEMPI MUOTO :DDDDDD  Hahahaa!

Vierailija
82/88 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on luonut tällaisen "kilttimies"-olkiukon jota mätkimällä he perustelevat itselleen sen että haluavat niitä jännämiehiä koska kiltin miehet on muka kaikki jotain pervoja kusipäitä.

Hauskaa sitten lukea näitä valituksia kun mies on välinpitämätön ja pettää jne. Mitäs läksit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka munaton ruikuttaja tämänkin ketjun aloitti koska  halusi purkaa naisettomuutensa aiheuttamia traumoja ja ulkoistaa syyn jollekulle toiselle vaikka se vika on omassa naisia arvottomina pitävässä asenteessa minkä naiset havaitsevat kilometrin päähän?

Vierailija
84/88 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hanska kirjoitti:

Huokaus.

Ei se ole kusipäisyys, varakkuus tai edes iso penis, joka naisiin vetoaa, vaan tarvitsevuuden puuttuminen.

Jos te tämän sisäistäisitte, tekin saisitte naisia. Mutta kiltin miehen syndroomasta parantuminen vaatii paljon psykologista työtä.

Näinhän se on. Miksi on niin vaikeaa käsittää, että se mitä nainen haluaa on vahva mies (henkisesti, parhaassa tapauksessa myös ruumiillisesti). 

Typerää jaotella miehet joko nössöihin (=kiltti) tai kusipäihin (jännä). Kumpinkin on naisen kannalta yhtä haluttava kuin jyrsijä anukseen.

Oikeasti nainen haluaa vahvan miehen. Ja niitä on vähän. Jos olisin nuori mies ilman naista, ryhtyisin vahvaksi. Kilpailu on vähäistä sillä saralla.

Henkisesti vahvaksi ei ryhdytä eikä sellaiseksi voi opetella, sellaiseksi synnytään.

Itse olen jo pienestä pitäen ollut ujo herkkä syrjäänvetäytyvä suht hiljainen, ei minusta alfajohtajaa saa tekemälläkään.

Ihminen voi ryhtyä ihan miksi haluaa. Meitä ei ohjaa mikään muu kuin omat ajatukset ja tunteet ja niihin voi vaikuttaa. Jos kaipaat sosiaalista harjoitusta, haasta itsesi. Mene asiakaspalvelutyöhön. Kaksi viikkoa ja huomaat että ihmisten kanssa oleminen ei ole mikään juttu. Jos ei koskaan yritä mitään, ei kehity mihinkään suuntaan ja moni ei yritä.

Vierailija
85/88 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Kiltti'miehet ovat todellisuudessa misogyyneja. Ja parjaavat muita miehiä huonoiksi. Kilttimiehen idea on se, että kaveritason suhteessa tekemällä palveluksia saa pillua. Kemia yleensä puuttuu.

Vierailija
86/88 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hanska kirjoitti:

Huokaus.

Ei se ole kusipäisyys, varakkuus tai edes iso penis, joka naisiin vetoaa, vaan tarvitsevuuden puuttuminen.

Jos te tämän sisäistäisitte, tekin saisitte naisia. Mutta kiltin miehen syndroomasta parantuminen vaatii paljon psykologista työtä.

Näinhän se on. Miksi on niin vaikeaa käsittää, että se mitä nainen haluaa on vahva mies (henkisesti, parhaassa tapauksessa myös ruumiillisesti). 

Typerää jaotella miehet joko nössöihin (=kiltti) tai kusipäihin (jännä). Kumpinkin on naisen kannalta yhtä haluttava kuin jyrsijä anukseen.

Oikeasti nainen haluaa vahvan miehen. Ja niitä on vähän. Jos olisin nuori mies ilman naista, ryhtyisin vahvaksi. Kilpailu on vähäistä sillä saralla.

Henkisesti vahvaksi ei ryhdytä eikä sellaiseksi voi opetella, sellaiseksi synnytään.

Itse olen jo pienestä pitäen ollut ujo herkkä syrjäänvetäytyvä suht hiljainen, ei minusta alfajohtajaa saa tekemälläkään.

Ihminen voi ryhtyä ihan miksi haluaa. Meitä ei ohjaa mikään muu kuin omat ajatukset ja tunteet ja niihin voi vaikuttaa. Jos kaipaat sosiaalista harjoitusta, haasta itsesi. Mene asiakaspalvelutyöhön. Kaksi viikkoa ja huomaat että ihmisten kanssa oleminen ei ole mikään juttu. Jos ei koskaan yritä mitään, ei kehity mihinkään suuntaan ja moni ei yritä.

Ei ole ihan näin yksinkertaista. Minä olen ollut asiakaspalvelutyössä 8 vuotta ja olen ihan pidetty ja avoin työntekijä. Mutta kun mennään henkilökohtaiseen elämään, eivät ne ihmiset ole "vain" ihmisiä, vaan minulla on järjetön tarve saada heidät pitämään itsestäni. Tämän vuoksi pelkään laittaa itseni likoon ja ihmisiin tutustuminen on todella vaikeaa.

Vierailija
87/88 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä!suurin osa naisista pitää normaaleista miehistä.

Vierailija
88/88 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hanska kirjoitti:

Huokaus.

Ei ole ihan näin yksinkertaista. Minä olen ollut asiakaspalvelutyössä 8 vuotta ja olen ihan pidetty ja avoin työntekijä. Mutta kun mennään henkilökohtaiseen elämään, eivät ne ihmiset ole "vain" ihmisiä, vaan minulla on järjetön tarve saada heidät pitämään itsestäni. Tämän vuoksi pelkään laittaa itseni likoon ja ihmisiin tutustuminen on todella vaikeaa.

Ei tuo ole mikään vika. Suurin osa ihmisistä tykkää ihmisistä jotka haluavat että heistä tykätään. Se on koko sosiaalisuuden pohja. Eikä ihmisiä tarvitse pelätä. Ihmiset on siitä yksinkertaisia että yleensä ne tykkää ihmisistä jotka tykkää niistä. Jos sä näytät että sä viihdyt jonkun seurassa se on melkein varmin tapa saada toinen viihtymään sun kans. Kaikilla on hyväksytyksi tulemisen tarve, ihminen on laumaeläin, se on sisäänrakennettu meihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi