Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Panemon Go - Kati Tervon kolumni

Vierailija
11.09.2016 |

http://www.iltasanomat.fi/perhe/art-2000001229734.html?utm_source=t.co&…

Mitä yököttävää v*ttua mä just luin...?! Millainen ihminen suoltaa tuollaista? Eikö tällä ihmisellä ole nuori lapsikin. Ajattelisi edes häntä. Eikä muistaakseni ole muuten ensimmäinen kerta, kun Katin kynästä tulee tätä "eroottista" moskaa... bleurrrghh

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva kirjoitus, mutta ajankohta niin väärä... liikaa tervoa.

Vierailija
2/16 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kivahan tuo oli. Meille 40 jo jonkin aikaa sitten ylittäneille ainakin käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavasti kirjoitettu. Pidän Kati Tervon tyylistä ja ihailen myös sitä kuinka on vuosia pysynyt Jarin rinnalla tämän törttöilyistä huolimatta. Kalle-poika taitaa olla kohta jo aikuinen mies? Tuskinpa hän järkyttyy enää vanhempiensa kirjoituksista.

Vierailija
4/16 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla joku villitysvaihe. Liekö Kalle muuttanut kotoa, niin että vanhemmat voivat estoitta toteuttaa itsiään vaikkapa ruokapöydällä valot päällä (hehän pelkäävät molemmat pimeää, minkä opimme tänä viikonloppuna)

Vierailija
5/16 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

17-vuotias on poika. En itse 17-vuotiaan äitinä haluaisi tuollaista kirjoittaa julkisesti. 

Vierailija
6/16 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari Tervo ei minussa kyllä herätä minkäänlaisia eroottisia tuntemuksia.

Vierailija
7/16 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyllä. Luin ton jo pari viikkoa sitten ja olin ihan että tämä selvä. Tekstistä oikeen huokuu sellanen mukavapautunut mukataiteellisuus. Aiheessa ei tietenkään ole mitään vikaa mutta todella ärsyttävällä otteella kirjoitettu. Mikä v---n Panemon? Nyt joku tulee diagnosoimaan että olen puutteessa. Niin puutteessa en olekaan että kadehtisin naista joka koinii Jari Tervoa. (Sorry Kati.)

"Nyt ei tarvitse painaa töitä, vaan toisiamme. Oliko tuo alatyylisesti sanottu? Olkoon. Olet minun jäätelöni. Syön sinut." Hyissss....

Vierailija
8/16 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kati Tervon pakina on sinällään oikein ihana, mutta kun ajattelee, että joku voi naida Jari Tervon kanssa....

Yyyyyääääääk! Siinä on kyllä "mies" jonka ulkomuoto on täydellinen turn off!

Vierailija
9/16 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oli ihana ja kiva teksti. Kaikesta jengi jaksaakin mielensä pahoittaa.

Mukavaa ajatella, että vanhemmitenkin voi yhtälailla nauttia omasta seksuaalisuudestaan kumppanin kanssa. Löytää siihen uusia keinoja, uusia ulottuvuuksia.

N28

Vierailija
10/16 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten otsikko liittyi tekstiin?

Vierailija
11/16 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno kirjoitus, näin nelikymppisten näkökulmasta.

Vierailija
12/16 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, Kati pääsi kertomaan, että hekin panee Jarin kanssa. Mua kyllä ihmetyttää, että miksi hän halusi tämän julki tuoda? Itseasiasiassa suurin osa pariskunnista harrastaa seksiä, mutta ei niiden tarvitse tehdä siitä mitään numeroa.

Vierailija
13/16 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, Kati pääsi kertomaan, että hekin panee Jarin kanssa. Mua kyllä ihmetyttää, että miksi hän halusi tämän julki tuoda? Itseasiasiassa suurin osa pariskunnista harrastaa seksiä, mutta ei niiden tarvitse tehdä siitä mitään numeroa.

Haluaa julkisuuttaa -seksillä sitä saa ja lisää töitä.

Vierailija
14/16 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kati Tervon pakina on sinällään oikein ihana, mutta kun ajattelee, että joku voi naida Jari Tervon kanssa....

Yyyyyääääääk! Siinä on kyllä "mies" jonka ulkomuoto on täydellinen turn off!

No entäpä Kati?

Kyllä nuo ulkomuotonsa puolesta toisilleen sopivat.

Vierailija
15/16 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä kirjoitus oli kiva näin yli nelikymppisten näkökulmasta. Kun seksi ei olekaan nuoruutta, kauneutta, hoikkuutta... Tämä on joillekin mysteeri, mikä on sääli heidän kannaltaan.

Seksi on ihanaa oman rakkaan kanssa rentoutuen, ilman ulkonäköpaineita tai suorituspaikkoa. Mieheni näyttää paljon J Tervolta, ja minua alkoi tässä kesällä suorastaan panettamaan, kun mieheni hikisenä edessäni paiskoi mökillä hommia. Itse rentouduin auringossa, katsellen mieheni työstä heiluvia kiveksiä ja verkkareista piilottavat patukkaa. Tunnistin juuri kirjoituksen tunteet, ilon ja vapauden.

Vierailija
16/16 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan nyt näin, että ei tuosta ihan niin ällö mielikuva tullut kuin Päivi Räsäsen seksihehkutuksista. Ihan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi