Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä sitä nyt oikein keksis?

Vierailija
11.09.2016 |

Kun ei vaan kerta kaikkiaan löydy töitä. Kaikenlaista on haettu. On haettu läheltä ja vähän kauemmpaakin. Muuttaa ei tällä hetkellä voi eikä oikeastaan kannatakaan. Miehellä vakityöpaikka ollut samassa paikassa töissä 18-vuotta. Jos nyt irtisanoutuis tuskin löytäis uutta työtä mistään.

Mulla on 10v vanha merkonomin tutkinto mutta en oo sillä alalla tehnyt töitä 1,5-vuotta pidempään ja sekin tapahtui vuonna 2006-2008. Rehellisesti sanottuna en edes pärjäis enää missään esim toimistotyössä. Olen viimeiset 4-vuotta toiminut perhepäivähoitajana. Nyt kaupunki ei enää jatkanut sopimusta kanssani koska pitää kuulemma säästää ja lastenhoito halutaan keskittää päiväkoteihin. Jossain vaiheessa mietin opintoja mutta opintotuella opiskelu ei onnistu rahat ei sitten riitä meillä kuitenkin talon laina maksettavana. Työkkäristä kyselin mahdollisuutta opiskella työttömyyskorvauksella mutta sitä ei myönnetty.

Työttömyyttä takana vasta 2kk mutta silti jo tuntuu siltä että pakko päästä johonki töihin. Olen jo ilmoittautunut ryhmisten ja päiväkotien sijaislistoille. ja teen niitä muutaman päivän sijaisuuksia aina kun niitä vaan tulee.

Oon miettinyt pääni puhki että mitä alan tekemään tai mistä/mihin seuraavaksi hakemusta alan laittamaan. Onko mulla mitään hyötyä työnhaussa tuosta merkonomin tutkinnosta kun en oikein voi kehua sillä kun en enää osaa mitään.

Muutenkin tuntuu etten oikein tiedä millä itseäni "markkinoisin"...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

..........

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan