Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatko itsellesi perinteiset asialliset hautajaiset vai tyyliin ilotulitusraketit?

Vierailija
11.09.2016 |

Itse tykästyin ideaan ilotulitteesta. Pitääpä kertoa idea lapsille kun kasvavat isoksi.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilotulitus olisi kieltämättä siistiä.

Vierailija
2/14 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset, että lohduttavat jälkeeni jääviä. Jotenkin tuntuu siltä, että lapseni mieluummin itsekvät, kuin sytyttelevät ilotulitusraketteja. jos taas nuo raektit lohduttaisivat heitä enemmän kuin perinteiset menot, niin sitten niitä ampumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteiset. Puuarkku, kirkkokuoro laulaa Maa on niin kaunis kun lasketaan maahan. Muistotilaisuudessa isot syömingit ja kakkukahvit ettei nälkäisenä tarvitse kotiin lähteä.

Vierailija
4/14 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään hautajaisia. Kun kupsahdan niin joku lafka voi työntää kuoppaan, that's it.

Vierailija
5/14 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin iloiset juhlat, jossa muistellaan niitä hauskoja hetkiä ja ollaan onnellisia niistä yhteisistä muistoista eikä kieritä itkien mustissa kaavuissa itsesäälin murtamina. Ilotulitus olis mahtava idea ja tanssia sekä laulua toivottamaan hyvää matkaa. Haudalle ei istuteta mitään tylsiä orvokkeja vaan pajaria, jota saa tulla polttamaan aina muistelun merkeissä haudalle. :)

6/14 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhkaus ja tuhkien sirottelu meidän mökkimaisemiin. Ei uskonnollisia menoja eikä hautapaikkaa. Muuten saavat omaiset päättää.

Vierailija
7/14 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti vuossadan bileet. Lävää musiikkia ja vaikka niitä ilotulituksia. Mä haluan että mua muistellaan niin naurulla kuin itkullakin. Olen itse huumorintajuinen ja räväkkä persoona, niin perus synkistelyhäät ei olisi yhtään minun tyyliäni. Mut mikä minä enää sitä sitten olen päättämään...

Vierailija
8/14 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain sellasta kuin Valilla oli Emmerdalessa:D

No ei, mutta ei mitään suomalaista hautajaismeininkiä, juhlat pubissa.

Vierailija
9/14 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua minkäänlaisia hautajaisia enkä hautapaikkaa. Ruumiin voi tuhkata ja tuhkan sirotella jonnekin vesistöön. Jossain päin maailmaa tehdään tuhkausjätteestä ja sementistä myös jotain mereen upotettavia kasvualustoja - olikohan koralleille, en muista enää. Sellainen olisi aika hyvä. Toivoisin että minusta ei jäisi tähän maailmaan jäljelle mitään, ei hyvää eikä pahaa, ei edes valokuvia tai muistoja.

Vierailija
10/14 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ruumiini saa syöttää korkeasaaren leijonille tai korppikotkille. Meneepähän hyötykäyttöön.

Vierailija
11/14 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan mitään körttiläistä "minä vaivainen oon mato matkamies maan" itkuvirsijuhlaa. Vaan kunnon bileet, ruokaa, tanssia ja viinaa. Jos joku ohimennen muistaa, että ai niin, nää oli sen N.N:n hautajaiset, mikäs siinä. Itselleni tuhkauurnassa ei siinä vaiheessa ole mitään väliä.

Vierailija
12/14 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta mihin kuoppaan ja millä seremonialla minun ruumis kipataan kun kuolen. Minulla ei ole lapsia, ei miestä, yhteydet katkenneet sukuun, kavereita 0 ja olen pitkäaikaistyötön. En pidä yhteyttä keneenkään ihmiseen. Joten kun kuolen, en tiedä kuka minut hautaa. Sossu?

Vierailija
13/14 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin, että ruumiini poltettaisiin roviolla, kunnon bakkanaalit.

Vierailija
14/14 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylikkäät. Siunauksessa kenenkään eI tartte sanoa mitään jos ei halua. Lisäksi Joku sellosoitto tms ohjelmat. Sen jälkeen hyvää ruoka ja hyvää viiniä. Muistelua ja rupattelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi