Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi feministit pitävät naisia tyhminä?

Vierailija
11.09.2016 |

Olen huomannut että monet feministit halveksivat äitejä tai raskaana olevia naisia. Toinen asia, minkä olen huomannut on että feministit halveksivat erityisesti naispuolisia feminismin vastustajia. Kolmas ikävä ilmiö on, että feministit eivät pidä siitä, että naiset äänestävät miehiä. Eivätkö feministit luota naisten arvostelukykyyn? Näin antifeministinä minusta on pöyristyttävää, että naisviha näyttää pesiytyneen feminismin pariin.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, pidätkö vaippoja, jotta sinun ei tarvitse poistua netin äärestä? Katsoin dokumentin vaippoja käyttävistä nettiriippuvaisista, oli aika säälittävää.

^Esimerkki riidanhaastajasta.

Medialukutaidon oppitunti: Kun kommentointi siirtyy itse asiasta keskustelijoihin kohdistuvaan solvaamiseen on kaksi selitystä. 1) Joltakulta keskustelijalta loppuivat perustelut kesken ja on pakko siksi haukkua henkilöä tai 2) paikalle sattui tyyppi, joka hakee tilaisuuksia riidellä keskustelijoiden kanssa. Kummassakin tapauksessa parasta on ohittaa viestit vastaamatta niissä esitettyihin väitteisiin.

Ainoa riidanhaastaja tässä ketjussa olet sinä ap. Tehtailet päivästä toiseen näitä samoja aloituksia feminismistä ja jankkaat asioista, joissa ei ole mitään järkeä.

Vierailija
22/24 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaltaan tästä johtuu Räsäskän epäsuosio somessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mode voisi poistaa tämäkin ketjun. Pakkomielle haukkua jatkuvasti feministejä menee jo liiallisuuksiin.

Vierailija
24/24 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaltaan tästä johtuu Räsäskän epäsuosio somessa.

Tru dat.