Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion kohta tehdä pitsaa enkä anna miehelle, enkä lapsille.

Vierailija
11.09.2016 |

Jolleivät siivoa. Olen koko päivän siivonnut pihaa, käynyt välillä sisällä juomassa ja mitä tekee mies? Makaa vuoroin sohvalla ja sängyssä näpyttämässä tietokonetta tai puhelinta.

Ei ole sitten viitsinyt yhtään siivota vaikka olen koko viikon valittanut etten jaksa hoitaa taloutta yksin.

Alan olemaan niin vittuuntunut tohon laiskaan mieheen joka ei yhtään kunnioita mua ja mitä teen. Samoin noihin kiittämättömiin lapsiin jotka sotkee eikä tottele mitään. Otan kohta vauvan mukaani ja muutan makuuhuoneeseen, nyt loppu miehen hyysäys.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa.

Vierailija
2/26 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisää lapsia oli saatava vaikka miehen tavat tunsit? Hanki ihan ikioma asunto jonka siivoat itse, sotket itse ja myös maksat itse? Mihin ne lapset jätät, miehelle? Sitää saa mitä tilaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne lapset on kuule ap sun itsesi kasvattamia. Syytä itseäsi, jos et ole niitä kasvattanut hoitamaan omaa osuuttaan kotitöistä.

Vierailija
4/26 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lisää lapsia oli saatava vaikka miehen tavat tunsit? Hanki ihan ikioma asunto jonka siivoat itse, sotket itse ja myös maksat itse? Mihin ne lapset jätät, miehelle? Sitää saa mitä tilaa.

En todellakaan hanki omaa asuntoa, olen nähnyt järkyttävän vaivsn nylyisessä talossa. Maksetaan puoliksi tämä ja eläminen. Lapsia ei voisi jättää miehelle, ei se pitäis niistä huolta.

Rakastan mun lapsia, mutta kun mies ei kanna niistä mitään vastuuta, yksin saan kasvattaa niitä. Tein sitten lisää lapsia saman miehen kanssa koska en aijo perustaa enään toista perhettä. Kärsin valintani ja toivon että asiat helpottuu kun lapset kasvaa. Toivoisin että mies tajuaisi. Ap

Vierailija
5/26 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko mä sitä pitsaa?

Vierailija
6/26 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan hanki omaa asuntoa, olen nähnyt järkyttävän vaivsn nylyisessä talossa. Maksetaan puoliksi tämä ja eläminen. Lapsia ei voisi jättää miehelle, ei se pitäis niistä huolta.

Rakastan mun lapsia, mutta kun mies ei kanna niistä mitään vastuuta, yksin saan kasvattaa niitä. Tein sitten lisää lapsia saman miehen kanssa koska en aijo perustaa enään toista perhettä. Kärsin valintani ja toivon että asiat helpottuu kun lapset kasvaa. Toivoisin että mies tajuaisi. Ap

No maksa yksin, heivaa mies pois. Elämä helpottuu?

Vierailija
7/26 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne lapset on kuule ap sun itsesi kasvattamia. Syytä itseäsi, jos et ole niitä kasvattanut hoitamaan omaa osuuttaan kotitöistä.

Siinä olet oikeassa että itseni kasvattamiani, mut eivät valmiita. Kasvatustyö on edelleen kesken, ovat alle 6 vuotiaita joten hirmuisia suorituksia niiltä ei voi odottaa. Ongelmahan on siinä että kasvatan niitä yksin samalla kun hoidan kaiken muunkin. Ei jää aikaa tarpeeksi. Ap

Vierailija
8/26 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕

Vierailija
9/26 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä olet oikeassa että itseni kasvattamiani, mut eivät valmiita. Kasvatustyö on edelleen kesken, ovat alle 6 vuotiaita joten hirmuisia suorituksia niiltä ei voi odottaa. Ongelmahan on siinä että kasvatan niitä yksin samalla kun hoidan kaiken muunkin. Ei jää aikaa tarpeeksi. Ap

Miksi niitä pitää hankkia niin monta kun ei kerkeä kasvattamaan? Olisko kuitenkin peiliinkatsomisen paikka?

Vierailija
10/26 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen lohta ja keitinperunoita kananmunakastikkeen kera ja sitä saa syödä koko perhe vatsat täyteen koska rakastan heitä kaikkia niin hemmetin paljon vaikka eivät aina siivoakaan.

Vierailija
11/26 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse notkut palstalla. Läpyläpy.

Vierailija
12/26 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

lompakkoloisen itkentää

Vierailija
13/26 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä päätös. Pizza on niin ravintoköyhää ja epäterveellistä, että toimisit vastuuttomasti, jos syöttäisit sitä lapsillesi.

Vierailija
14/26 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen aina ruokaa vain itselleni. En kestä ajatusta ruuan jakamisesta. Onneksi mulla ei ole lapsia.

Vierailija
15/26 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat olla marttyyri?

Vierailija
16/26 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olen helvetin uupunut hoitamaan kaiken yksin! Vihaan mun miestä, miten voi olla et muuttuu paskemmaks vaan koko ajan.

Olen tehnyt koko viikon perheelle tuorepuristettuamehua, myslipatukoita, kasviskratiinia, salaatteja,munakkaita, leiponut ja kokannut kaiken alusta loppuun parhaita raaka-aineita käyttäen ja mitä olen saanut kiitokseksi. En tykkää, en halua syödä. Mies syö kyllä mutta missä kiitos?

Mies pitää ihan itsestäänselvyytenä. Haukku mut äsken pystyyn, on kuulemma oma vikani että uuvun kun teen niin paljon. Lähti ostaan kebabia, mulla on pitsat uunissa. Lapset siivos sentään jälkensä. Ap

Vierailija
17/26 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä teen lohta ja keitinperunoita kananmunakastikkeen kera ja sitä saa syödä koko perhe vatsat täyteen koska rakastan heitä kaikkia niin hemmetin paljon vaikka eivät aina siivoakaan.

Mun mies tulis kanssa mielellään teille syömään, syötyään jättäis lautasen pöytään, ottais laatikosta suklaata ja menis sohvalle. Ennen monipuolisesti syövät lapset ronkkis sitä, kieppuis siinä ja vinkuis että kuinka paljon pitää syödä, saako sitten suklaata..sitten ne ulisis lattialla puoltuntia kun eivät saa suklaata ja kun aina pitää ruokaa syödä. Ja miks isi sai suklaata.

Niin että syö sinä rakkaan perheesi kanssa täydellistä ruokaanne niin minä syön yksin itkien pitsaa.Ap

Vierailija
18/26 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska olen helvetin uupunut hoitamaan kaiken yksin! Vihaan mun miestä, miten voi olla et muuttuu paskemmaks vaan koko ajan.

Olen tehnyt koko viikon perheelle tuorepuristettuamehua, myslipatukoita, kasviskratiinia, salaatteja,munakkaita, leiponut ja kokannut kaiken alusta loppuun parhaita raaka-aineita käyttäen ja mitä olen saanut kiitokseksi. En tykkää, en halua syödä. Mies syö kyllä mutta missä kiitos?

Mies pitää ihan itsestäänselvyytenä. Haukku mut äsken pystyyn, on kuulemma oma vikani että uuvun kun teen niin paljon. Lähti ostaan kebabia, mulla on pitsat uunissa. Lapset siivos sentään jälkensä. Ap

Ihan aiheesta haukku. Kyllä se pitsa ois ollu niin tärkee juttu.

Vierailija
19/26 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeassahan mies on. Sä ylipassaat. Lopeta.Heti.

Vierailija
20/26 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista sitten siellä keittiössä kolistella ihan helvetisti kaikkia pannuja ja paisko kaapinovia. Huokaile ja kiroile. Väännä naama norsunvitulle. Ja sitten mässytät ja mätät pizzaa naamariin ja lapset kuolaa vieressä.

Jos joku lapsista kehtaa pyytää pizzaa niin huudat naama punaisena että tuollaisille saatanan laiskoille sotkijoille ei mitään anneta ja käsket painua helvettiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme