Pojan tyttöystävällä ei ole tukkaa. Mistä se voi johtua?
Meinasin herättää poikaa ylös nii huomasin ettei ollut yksin. Nukkuu siellä jonkun tytön kanssa. Huomasin ettei tytöllä ollut hiuksia. Koitan suhtautua asiaan niinkuin en huomaisi mutta outoa tuo lyhyeksi ajeltu tukaton pää minusta naisella on.
Kommentit (17)
Viettänyt juuri juutalaisia häitä? Eikö he ajele morsiamen kaljuksi?
Ajellut hiuksensa? Pälvikaljuus? Syöpä?
Ei kai kalju ihminen mikään ihme sentään ole.
Varmaan natsi-skini ja ISIS-terroristi. Liekö jopa reptiliaani.
Tai sit sei vain halua pitää hiuksia. Miksi pitäisi olla?
Ole tosi varovainen jos aijot tätä kysyä häneltä, taustalla voi olla vaikea sairaus. Tosin voi myös olla että hän tahalleen on sen leikannut.
No ei mikään ihme mutta ihan kalju jotenkin kummastuttaa.
Oliko kulmakarvat?
No, tämä voi olla seuraava muoti, alapään karvat naiset ovat ajaneet jo jonkun aikaa.
Tukka on alapäässä, hiukset yläpäässä. Mistä tässä nyt on puhe?
No toisilla nyt vaan sattuu olemaan vaan hieman omintakeisempi makun hiustensa suhteen.Pari ystävääni halusi aikoinaan järkyttää muita ja ajelivat hiuksensa pois kokonaan lukiossa,mutta nopeasti ne kasvoivat takaisin.
En minä kysy mitään. Ja katsoin vain siitä ovelta nii ei niitä kulmakarvoja näkynyt. Poikani tuskin nukkuu niin lähekkäin toisen pojan kanssa, vaan olisi laittanut hänet vieraspetiin.
Ehkä sillä on ollut hiukset niin huonossa kunnossa värjäilyjen jälkeen, että päättänyt ajaa kaikki pois tai sit muuten vaan ajanut
Vierailija kirjoitti:
En minä kysy mitään. Ja katsoin vain siitä ovelta nii ei niitä kulmakarvoja näkynyt. Poikani tuskin nukkuu niin lähekkäin toisen pojan kanssa, vaan olisi laittanut hänet vieraspetiin.
Ehkä poikasi on homosexuell.
Joku edellämainitusta syistä, tai sitten on voinut olla hiukset niin huonossa kunnossa että on leikannut kokonaan pois. Ei kai tuon hiuksettomuuden pitäisi noin paljon ihmetyttää vuonna 2016? 😂
Vierailija kirjoitti:
.... :)
Voi olla omasta tahdostaan ajellut hiuksensa. Tai voi olla esim. niin paha ihottuma, ettei tukka vain kasva.