Voiko hellyyden ja kosketuksen puute aiheuttaa ihan fyysistä kipua?
Henkisellä tasolla alan olla jo sinut sen kanssa, ettei tällaista viisikymppistä, kehitysvammaisen pojan omaishoitajaa kosketa enää muut kuin hautausurakoitsija.
Mutta viimeksi eilen, kun ystäväni lopetti puhelun sanoen, että mies kutsuu jo kainaloon nukkumaan, iski niin kamala olo, että kaikkia jäseniä suorastaan särki. Yöt ovat muutenkin pahimpia, kun olisi niin kaipuu painautua lämmintä ihoa vasten. Aamulla olo oli kuin hakattu, tuntuu, että kehossa on lapsen hoitamisen rasituksen lisäksi krooninen jännitystila siksi, että hellyydenkaipuu on jumalattoman kova.
Mistähän tähän saisi apua? Olen miettinyt avantouintia tai jotain kovasykkeistä liikunaa, niillähän kuulemma saisi endorfiinit nousemaan.
Kommentit (6)
Voi.
Toivottavasti saat haleja edes ystäviltä. Jos et ole allerginen, hanki lemmikki. Esim. koiralta saa hellyyttä ja koiran kautta tutustuu lenkillä ihmisiin.
Et ole tosiaan mikään ikäloppu, joten nettitreffi-ilmoa menemään. Halipulaisia miehiä on paljon.
Voimia sinulle! En osaa muuten lohduttaa, itsekin olen yksinäinen.
Kyllä aiheuttaa kipua, aivan fyysistä. Olen kokenut ja se tuntuu kauhealta.
"Paranin" sitten ikävämmällä tavalla. Karkea ja alistava kumppani herätti sellaisen kammon läheisyyttä kohtaan, että olen selvinnyt. Paradoksaalista mutta totta.
No ainakin seksin puute aiheuttaa. Alapäätä alkaa jomottamaan ihan kunnolla kun on tarpeeksi kauan ilman seksiä eikä ole saanut pitkään aikaan miestä sisälleen. Ja toki sitä muutakin kosketusta kaipaa, mutta panetus tuntuu kaikkein voimaakkammin. Tuo muun kosketuksen kaipaus on kyllä myös koko ajan läsnä mutta ei nouse niin kovaksi.
no korvikkeeksi voi käydä vaikka kampaajalla. tai hierojalla. uinti auttaa myös, kun se vesi ikään kuin hieroo ihoa.
up....